Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Om en timme och 25 minuter är det bara 14 dagar kvar tills jag får hämta vagnen...........

• Blue Vapor

13 dagar, 22 timmar och 50 minuter kvar om jag fortfarande kan räkna, är så sanslöst trött nu.... *går genast och lägger mig*

• Blue Vapor

Jompa -
    det var jag som drog igång vagnprojektet, eftersom sambon jobbar extremt mycket, och jag har haft tid till det.
    Jag visste från början att jag ville hitta den optimala vagnen, det var viktigt för mig med så funktionellt som möjligt - så jag dök in i djungeln. Eftersom jag anade att just den vagnstypen var i den dyrare delen av skalan, så började jag tidigt för att sedan kunna spara pengar själv ifall den inte föll mannen på läppen Hittade snabbt BBn och visade för mannen som föll som en fura precis som jag, för alla smarta finesser och kvaliteten! Vi har kollat marknaden tillräckligt sen för att stå fast vid valet.

Iofs så sa han från början att det är viktigast att jag hittar en vagn som passar för mina behov främst, eftersom jag onekligen kommer vara den som använder den mest. Men det har aldrig varit något snack om att han är lika insatt och "såld" som jag! Ärligt talat så tror jag inte han hade en aning om att en vagn kunde vara så SMART som BBn (ja, han kommer från landet )

• Blue Vapor

Stargirl - japp, jag väntar! Allt annat är färdigt nu ju........ vill pilla på och ha träningsläger med vagnen!

Vi beställde på Barnbutiken på söder, och jag hade ju hoppats på att jag kunde ta en samma dag jag var där, men de hade inga på lager Blev tillfrågad om en månad innan BF var okej, och jag sade vuxet "jaokejdå" ..... dumt, jag skulle sagt att jag ville ha den PRONTO!

• Blue Vapor

PinkBabe - och du är helt säker på att du inte ljuger bara för att du lagt ut så mycket sura pengar på din onödiga trendvagn?? Som är ful.

Ni vet ju att jag bara skämtar aprillo

• Blue Vapor

Uschdå, nu gillar jag de där "Tote" också ju.......

• Blue Vapor

Hm, tänkte precis säga "nejje, inte mer godis nu" men där finns ju min Fleurville som jag nog har en liten crush on fortfarande........ jag tycker de är så coola..... inte ALLA färger, haha, men vissa

• Blue Vapor

BT - jag vet inte, jag tror att den kommer åka ner...... det är ju så blankt tyg i själva remmen också...

• Blue Vapor

Ang Fleurvillen - jag tror att det bara är "ling tote"-modellen som INTE går att ha på styret, den är gjord som axelväska!

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III