Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

milimina - trist!!

Jag har funderat på den där annonsen nu, och svaret jag fick, och det DU fick höra, milimina... och jag tror inte jag fattar riktigt... De har två, för de har köpt en själva och fick en av hans föräldrar som bor i Spanien.. och säljer nu den spanska... men DEN är använd i 2 veckor. Liksom vaddå, hade de den spanska i 2 veckor innan de gick och köpte en ny SJÄLVA eller? Får det inte alls att gå ihop. Man går väl inte och köper en ny vagn, likadan som den man fått i gåva och redan använt ett tag? Eller har de hela tiden haft 2 kanske...... *försöker tänka* Så måste det kanske vara.... men varför använda den man tänkt sälja då.....

Inte alls viktigt iofs, jag bara klurar....

• Blue Vapor

Jag fattar inte heller varför Cammen finns i så få (framförallt topp-)färger...... försvann isblå, kakao, grå, lime osv i produktutvecklingen eller?? City Elite har ju grymma färger i jämförelse, och det stör mig!

• Blue Vapor

Och varför inte lite olika MÖNSTER???

• Blue Vapor

milimina - nä jag får det verkligen inte att stämma.....

Oh, nya färger gillar vi!! Jag hade lätt köpt en extra fleece redan nu om det fanns någon som jag extremgillade! Visst, jag kan tänka mig både rött, rosa och orange nu.... men de är ändå inte sådär MUST HAVE liksom. Och sand.

• Blue Vapor

Hehe, TJING för svart fleece med strass på! Hm, det ska jag fasen GÖRA Hehe, kanske inte ändå....

Jag tänkte som du, Snart tre, fast sen sökte jag på namnet, och då kändes det inte så längre fördomsfull som man är, åt båda hållen....

• Blue Vapor

Stargirl - nej, jag tror inte heller den är stulen Bara snygg *får pilla om en dryg vecka*

• Blue Vapor

eh.................det var första ggn detta hände för mig..jag var INTE klar med inlägget?!?!

*samlar mig*

Snysop - vad är det du SÄGER? Mänskan i butiken sa att jag skulle få det nya Cosit, och räknade fasen inte upp någon sån häftig färg??

• Blue Vapor

Jaha, såklart..... Jaja, jag fick ett snyggt svart i alla fall..... *tråk*

Men va tråkigt ändå, kan man inte få beställa då, kan man tycka..... om inte annat så hade de ju kunnat ta typ nån hundring extra för beställningsfärger.

• Blue Vapor

MUM2B - det troligaste är att ditt paket fastnat i svenska tullen.... troligast och tråkigast! Då tar det ett gäng dagar extra innan du har den. Men bra att du mailat, det kan ju ha blivit något fel! För mig tog det nog nästan 10 arbetsdagar utan att det hade fastnat, och det är inom fraktintervallet liksom. Har för mig att vanliga airmail tar 5-10 dagar.

• Blue Vapor

MUM2B - nje, inte dyrare än här hemma i alla fall, det borde det inte bli! Hur lång tid har det tagit då?

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III