Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Helena - www.safeman.se tror jag jag är på.... nu står det nåt annat skumt i urlen.

S*it också, jag som just bestämt mig för ett svart och ett orange (eftersom vagnen är svart med orange väska) och så FINNS inte orange att beställa!

• Blue Vapor

Snart tre - smart tips!!
    Och nu behöver jag ju VERKLIGEN ett orange lås.... jag som just försökt vänja mig vid tanken på att köpa två svarta.... Ser att Statoil är ny återförsäljare, ska tvinga mannen att köra in där i kväll så ska jag kika om de har nåt.

• Blue Vapor

Vi funderar på det här med bärsele..... tänkte fråga er här! Ingen av oss är sugen på bärsjal, så det kommer nog inte hända att vi ens testar - fråga mig inte varför, jag tycker det verkar meckigt och lite osäkert om man är ensam. HUR SOM HELST. Babybjörn finns ju, verkar ju erkänt bra. Men så såg jag på babylands hemsida nu att de har en annan modell som är på kampanj. Där barnet kan vara mot en, från en, på sidan samt liggande! På Babybjörnen sitter barnet med sitt huvud uppe mot vår "bringa" typ, men på den andra blir huvudet mkt längre ner.... Är det någon som har något smart att säga?

www.babyland.se/article.aspx

Om inte länken funkar, så kolla på "kampanj" sid 4 "Bärsele red castle" heter den.

• Blue Vapor

Det vi tänkte var, att om bebisen inte gillar att sitta i sele, så är det ju kankse större chans ATT den gillar det i den Red Castle, eftersom man kan alternera på så många sätt?

• Blue Vapor

Snart tre - ja.................... hm... denna verkar vara så att man har remmarna på samma sätt hela tiden i alla fall, och sen sätter man fast bärdelen i olika lägen... vad jag kan förstå. Snedbelastning är ju INTE skoj... Vi får fråga i affärn helt enkelt! NÅGOT ska vi ha med oss hem i alla fall!

• Blue Vapor

Tummy - nej, precis, man får ju shoppa sen också! Haha! Tack för länktipsen!

• Blue Vapor

Jag fick en anonym paketlapp idag med posten...... antingen är det ett jättesent stort paket med fina bebiskläder från Ebay, eller så är det SkipHopen och mugghållaren. Synd att det inte kan vara båda.

• Blue Vapor

TUMMY - *gapskratt* Jag har order om att stressa ner, vila och ta promenader. Jag häckar vid datorn och är hur stressad som helst, går och lägger mig vid 02-tiden och gnäller om jag måste gå och handla mjölk.

Usch.

• Blue Vapor

*fniss*
    Först var det färg på vagnen....
    Sen på åkpåsen...
    Sen på skötväskan....
    och nu då LÅSEN!

Förresten så har jag just varit en jobbig stockholmare och mailat safeman och frågat om man kan få tag på ett orange lås!

• Blue Vapor

Tack gode guden för att jag bestämt allt utom just låsen! Snart är jag väl ändå home safe??? Men vad gör jag om det inte går att få ett orange lås?

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III