Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Soffan1: Ja för att vara ett hyfsat jämställt land är många förvånansvärt trångsynta vad gäller färger.
Soffan1: Ja för att vara ett hyfsat jämställt land är många förvånansvärt trångsynta vad gäller färger.
Håller med om blå/gul (svenska flaggan) och röd/grön (julgran) kombinationer, oavsett vilken som är bas respektive fleecefärg. Har överhuvudtaget svårt för den gula färgen.
Synd att inte orange/rosa och vice versa finns - den kombinationen är störtball
Japp, den helorangea BB är cool. Det är en Frog och den ser jag här ibland i Sthlm. Senast i dag faktiskt. Min man var tänd på den, men det blev en knallröd Frog till slut.
Helna75: Jättegrattis till Hugo (Gilberts andranamn by the way). Mys med honom nu så får du ta ut honom när snöstormen bedarrat.
Snova: Nej, inte något gottande här - men i en massa andra trådar på FL, iaf tidigare. Hur det ser ut efter dagens DN vet jag inte. Är döless på det där förbannade testet. Har inte sett artikeln i DN - ska kolla vad det står.
Loppsan: Ja tullen är hård nuförtiden - det räcker inte med att låta affären som sålt varan i USA märka med gift. Många åker dit och måste betala massor i tull. Min kompis lät dock sin bror, som arbetar i USA, ta med en UJ syskonvagn hem (han fick dock förklara sig i tullen vid ankomsten, men lyckades slingra sig ur det). Vagnen köpte han på rean där så de betalade bara 3000 för den (kostar väl runt 10 papp här som ny).
Gwyneth är ursnygg och ännu vackrare som gravid. Klänningen hon hade på galan var supersöt. Ska bli intressant att se vad hennes nästa får för namn.
Jag har sett en röd/röd cam här på Kungsholmen. Tycket inte det var så fint - två röda nyanser som nästan skar sig lite mot varandra. Men det kanske beror på att jag har en helröd Frog så jag jmf lite med den som jag tycker är ett snyggare helrött alternativ. Tycker personligen det är finare med en Cam med kontraster på något sett.
isasmamma: Ryggsäcken hörde till Froggen - vet inte om den går att få tag på längre. Jag har en - den är kanonbra. Det säljs en svart på Blocket nu för bra pris:
www.blocket.se/vi/7057658.htm