Inlägg från: snysop |Visa alla inlägg
  • snysop

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

trodde dessutom att det var fri frakt. står så på deras hemsida har jag för mig. antagligen bara för sakerna i webshopen.

• snysop

tjohoo, idag byts det ev. till sittdel! Lillan är bara 3 månader och 1 vecka men trivs inte bra med att ligga ner. Körde ner henne till BVC i bilstolen (pappsen skulle hämta upp oss där) och hon var vaken hela vägen och tittade på mig. Sjukt nöjd och sa inte ett pip. Hade hon legat i liggdelen så hade hon klagat tills hon somnat...

Får se hur det går, det känns lite tidigt...

• snysop

hhmmmm... midjebältet verkar trångt. *får läsa instruktionen*

• snysop

snart tre, joo. vi får testa. Det är ju lite kul också, att byta till sittdelen alltså.

• snysop

I göteborg hittar man Manhattan Portage på "Global", vid Designtorget.

• snysop

GÖTEBORGARE
    om det är någon här som känner för att fika, promenera osv så finns det en nystartad grupp beta.familjeliv.se/Forum-3-20/m7821492.html

Vi har inte träffats ännu och är bara i starten så kom dit! Hade varit kul med fler buggisägare i tråden.

• snysop

Ang skötväskan (ej ryggsäcken), stör ni er inte på att öppningen är trång? Har för mig att öppningen var liten då jag tittade lite lätt på den.

• snysop

tjohej,
    Det enda jag är LITE missnöjd över är att vagnen blir i två delar när den fälls ihop, men det har vi löst med att täcka för liggdelen så det inte droppar smutsvatten från däcken på den.

Sen tycker inte jag att den är helt hundra i kramsnö, men för oss funkar det.

Det är lite jobbigt att komma åt varukorgen med liggdelen på, men inte heller det stör oss.

Men de är inga avgörande saker, denna vagn är helt klart den enda (just nu) som fyller de flesta av våra behov. Enda anlednigen till att jag skulle köpa någon annan vagn är för att jag tycker att t.ex UJ är snygg.

• snysop

Jajustdet, kullersten är inga problem. Har kört i Köpenhamn en hel helg utan att störa mig på något.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III