Inlägg från: Lilla Sanna |Visa alla inlägg
  • Lilla Sanna

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Sisu: Rumpan sitter mycket lägre än huvudet så inge risk att blodet ska rinna fel *s*

• Lilla Sanna

Hörde två gravid tjejer prata på bussen häomdagen. Det stod en mamma med en Bugaboo Frog på bussen och den ena tjen sa :En sån vagn är cool. Jag tror att vi ska köpa den sen.
    Den andra sa:Ja de verkar praktiska men jag fattade inte att den hade alla de funktionerna som den har så jag har dissat den hårt innan så nu skulle jag skämmas om jag köpte den iaf....fast ska jag svälja min stolthet eller köpa ngt annat *fniss* Den är ju faktiskt jävligt snygg, som en skulptur nästan.
    Den ena tjejen: Ja verkligen.
    Den andra tjejen: mmmm....får kanske ta tillbax det jag sa för ett år sen. Tror du att ngn kommer ihåg?
    Den ena tjejen: Garanterat inte, annars får du säga att du ändrat dig eller skylla på ngn annan.
    Den andra tjejen: ja jag får väl göra det.

ganska kul konversation *s*

• Lilla Sanna

Snysop: Ja visst.....många kan inte erkänna sitt misstag lixom och går på samma "traktorlinje" som innan *s*

• Lilla Sanna

Granarna: Cameleons liggdel är 90 cm lång iaf enligt manualen. Så den är väldigt stor tycker jag. Inet för att jag har flera att jämföra med men om man läser mått på vagnar på nätet. UJ´n har 74 så det är ganska stor skillnad.

• Lilla Sanna

Aha....Men madrassen är ju upp en del. Men hur lång är bebin normalt när de är 5-6 månader gamla och ska sitta i sittdelen. Jag tycker Bugaboos liggdel ser gigantisk ut Iaf brevid UJ´ns som dom hade i affären när vi hämtade vagnen.

• Lilla Sanna

Nu finns det en MaxiCosi bilstol och Bugaboo adaptrar till salu på Blocket.
    Kanske lite dyr men man kan pruta ngn hundring tycker jag.
    www.blocket.se/vi/7020383.htm

Om ngn är intresserad

• Lilla Sanna

Izabella32

Jag testade oxå att fälla ihop min vagn med en hand. Det går bra att göra det.

• Lilla Sanna

Izabella32: Vi hämtade vagnen i butiken bara. De fanns på lager i just den färgen vi ville ha. Tror att Barnbutiken bla har vagnar på lager. Jag tror inte att man får låna vagnen och provköra ute. Men du kan ju testa att fälla och så i butiken.

• Lilla Sanna

pour: det står ju att man kan tvätta i maskin 30 grader. Men har inte testat själv ännu.

• Lilla Sanna

Ja transportväskan ska vi oxå köpa för vi ska till Spanien i Augusti

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III