Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Hilti: Du kanske kan tipsa oss om en bra köp&säljs sajt i Norge om ngn av oss vill sälga ngt. Verkar vara en bättre marknad i Norge
Hilti: Du kanske kan tipsa oss om en bra köp&säljs sajt i Norge om ngn av oss vill sälga ngt. Verkar vara en bättre marknad i Norge
Hilti: Perfekt
murvel4: Ja precis så resonerar vi oxå. Fast en orange fleece ska vi köpa till våren det är bestämt....eller kanske rosa *s*
Medium: Det finns även reflexband (duk) som har självhäftande baksida sånan har vi köpt till en cykel.
Tummy: Fast det är ju kanske inte så konstigt egentligen. Du kan ju välja att köpa vagnen här eller billigare från Holland. Då får du välja vilka hjul du vill ha. Teutonia har oxå nån sån grej att de har specialla modeller för skandinavien för annars beställer alla från utlandet och handlarna här får ingen försäljning. Det är ju ingen återkallelse utan frivilligt att byta ut hjulen.
Hej hopp....Kul med lite kändis bilder. Vilka klockrena bild serier med hur man fäller ihop vagnen och fäller upp den utan att chassit behöver ta mark innan Perfa....
Själv har jag shoppat som en tok i helgen. Har köpt en del grejer till bebisen och mig själv faktiskt. Saker att ha med till BB (på sjukan inte Bugaboo *s*) bla. Men vad mycket jag har att läsa ikapp *phuuu*
Här fanns en billig FROG www.blocket.se/vi/7234998.htm
Nästan NY Cameleon *wow*
www.blocket.se/vi/7235132.htm
Milja: Jag kan tänka mig det. Vet 2 som bytt från Frog till Cameleon (min syster och hennes väninna) jag blev erbjuden att köpa Froggen men ville oxå ha en Cameleon *s*
Fast vagnarna är ju i vissa fall nästan 1 år gamla så de kanske vill byta till ngt annat. Who knows
Regret: Barnbutiken, Simpleworld och Bonti brukar ha på lager Sprall på NK kan ju oxå ha. Testa o ring.