Inlägg från: JagoTösen |Visa alla inlägg
  • JagoTösen

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Tummy: Sy själv det kan jag inte. Kan inte ens sy en raksöm på maskinen. Men hon som isf ska sy har sytt min balklänning och barnens vagga så hon borde fixa även detta.

• JagoTösen

Blue Vapor: Barnbidraget blir ju perfekt till en ny topp. Du kan köpa en ny varje månad.

• JagoTösen

Blue Vipor: Du har fattat hur mammaledigheten går till innan bebben ens har kommit.

• JagoTösen

Men ärligt nu. Kan man ha blå bas och rosa topp till en kille? Jag är ju såå kär i den rosa.

• JagoTösen

Stargirl: Jag vågar nog men det är sambon som ska betala. Jag hade ju tänkt att köpa en beg. men då kan man ju ej få i de färgen man vill utan måste köpa till o då blir det ju nästan billigare att köpa en helt ny. Jag ska smörja lit på sambon när han kommer hem.

• JagoTösen

Snart tre: Jag har nu lagt in vagnen i mitt galleri för att arbeta lite på sambon. Ju mer han ser ju snyggare kommer han tycka att den är. Nu ska jag bara ta mig till affären och försöka få dom att bara sälja mig sittdelen oxå. Loke är ju 6 månader så liggdelen vill jag inte ha och andrahandvärdet struntar jag i.

• JagoTösen

Och så en fråga till. Är vagnen lätt att fälla ihop? Förklara gärna.

• JagoTösen

Skicka förtidigt...

Sambon köper nog en på vägen hem och jag har ju aldrig tittat ordentligt på en cameleon. Man måste inte ta bort däck, sittdel el. liknande för att fälla ihop den va?

• JagoTösen

Bläää då, vilken sk*tvagn. Är det jobbigt att ta bort den då? Då blev allt helt plötsligt mycket jobbigare, vill ju bara kunna slänga in vagnen i bilen. En skrikig halvåring och en trotsig 2åring plus en knölig vagn är verkligen inget för mig.

• JagoTösen

Ok då då köper jag inte grisen i säcken då.

Vad jag har för förväntningar?.... Vadå ingär det inte en körare för det priset? Trodde det var därför alla var så käara i sin BB.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III