Inlägg från: JagoTösen |Visa alla inlägg
  • JagoTösen

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Vad har ni för skötväska till vagnen? Jag funderar på att köpa en skiphop men vet inte om jag kommer behöva den. Jag har kört utan skötväska i en månad nu och har inte saknat den direkt. Jag har blöjorna i D&W och sen brukar jag bara slänga ner en vällingflaska i varukorgen. Men BBs varukorg är ju lite mindre än UJns. Använder ni er skötväska mycket? Sitter den bra på handtaget?

• JagoTösen

Magoo: Jag har hittat ganska fina man kan ha mugg/flaska i. Ska länka, måste bara leta lite. De finns tyvärr bara i blått eller rosa så de kanske inte matchar

• JagoTösen

Tummy: Jaa jag vet men jag har tyvärr inte sett dom på designtorget i täby. Har du koll på vad de kosta? Jag saknar en flaskhållare på BBn, det finns ju en jättebra på UJn.

• JagoTösen

Tummy: Joo de kostar nog en summa. Fast jag tycker om designtorget, Har man ingen aning om vad man ka tex. ska köpa i present till nån är det bara att kika in där så hittar man alltid nåt. Senaste presenten därifrån var till syrran, 3 kondomer i en snygg ask.

• JagoTösen

Skojade bara, den var inte alls likadan.

• JagoTösen

Och jag som aldrig använt vårt paraplax. Köppte ett till första vagnen då Leija (2 1/2)var liten men det har enbart blivit använt 1 gång. Ligger här hemma och samlar damm.

• JagoTösen

Ganska irriterande... Köpte en ny ståbräda till UJn för en månad sen och självklart passa den inte till BBn. Det fattas en mm för att den ska passa. Jag har nu försökt 1000ggr bara för att jag så gärna vill få dit och bara för det har jag lyckats repa vagnen.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III