Inlägg från: JagoTösen |Visa alla inlägg
  • JagoTösen

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Frida S: Tyckte hyllan var jättefin. Även den andra hyllan med lådorna verkar jättepraktisk. Jag hade nog även satsat på den (om man har plats) för lådor med förvaring BEHÖVS. Mycket leksaker blir det.

Får man fråga vart du hittat dom och vad de kostar?

• JagoTösen
    Jag trodde du hittat det på nåt dyrt ställe. Då hade jag definitift gått på båda. Jag har ju tyvärr redan fullt i Leijas rum.
  • JagoTösen

Frida S: Var du tvungen att visa hyllorna. Nu vill jag ju ha!!! Har ju precis köpt BBn så jag tror inte sambon är helt på att köpa nytt möblemang oxå.

• JagoTösen

Fortsätter tjata. Vet nån om man bara får köpa enstaka fleecedel till camen eller om man måste köpa hela fleecekitet?

• JagoTösen

Marvelina: Haha har du inte Ska ta o ringa imorgon. Får man det så ska jag ha en blå rygg och en rosa suflett.

• JagoTösen

Hej! Jag ringde precis haven och man kanske fick köpa lösa delar från fleecekitet. Hon skulle kolla upp och ringa tillbaka. Hos simpleworld blev det ett strikt nej.

• JagoTösen

Magoo: Men om man tar bort fleecen så är det väl rätt lätt att bara torka av vagnen? Annars har ju Urban jungle rätt snygga sittdynor, tror de kostar 500,-

• JagoTösen

Fast de täcker ju inte vid skorna när jag tänker efter....

• JagoTösen

Magoo: Helt klart är det ju smidigast med dyna. Har varit på väg att köpa en hyr många ggr som helst men det har aldrig blivit av.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III