Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Åh vad kul med folk från Blekinge min sambo har sommar ställe där I skärgården utanför Karlshamn
Det är så fint där på sommrarna. Hihi så en bugaboo kommer det vara där i sommar iaf
Åh vad kul med folk från Blekinge min sambo har sommar ställe där I skärgården utanför Karlshamn
Det är så fint där på sommrarna. Hihi så en bugaboo kommer det vara där i sommar iaf
Milja: Tackar och bugar
Ja det hoppas jag med! Jag gissar att man får köra i strandläge utan svivelhjulen (hehe se så snyggt jag smög in svivelhjulen
)
Åhh nu längtar jag till sommaren juh Hm undra vad man ska ha för färg på fleecen i sommar är sugen på grön, röd eller rosa
.
Milja: Jag har varit där nått år. När är den vet du det? Vore kul att komma ner i samband med den
Magoo: Vad kul med en ny bas Nu blir juh jag också sugen. Får slå mig själv på fingrarna
De nya åkpåsarna är lite tjockare än de som hörde till frogen jag har iaf fått den uppfattningen. jag har den nedvikt på andra knappen uppifrån så jag har den endast på Mollys underkropp annars skulle hon bli tokvarm. Men frogens var tunnare och iaf min var lite sladrig.
Föresten jag läste i en tidning i dag att mörka sufletter skyddar barnet bättre mot solen och värman än de ljusa. Vet att folk i tråden undrat över svart fleece på sommaren och då kanske det inte är så dumt Fats det är juh lite finare med en ljusare färg på sommaren.
Så har mycket kostar det att byta basklädsel:
Varukorg: 440:-
Sittklädsel: 880:-
Liggdelen: 665:-
Madrass till liggdel: 775:-
Pust fick leta ett tag för att hitta
Jarnis: Kikade in i ditt galleri det ser ut som du har den blå fleecen i åkpåsen på någe vis hur har du gjort det?
Smillla: Min dotter väger nästan 10kg och jag har svivelhjulen på 3e hacket.