• 82an

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Bugaboo spaning E tuna: Jag träffade faktigst en tjej i går med en frog Hon satte sig  vid bordet bredvid mig och min kompis när vi fikade gissa om vi blev paffa när vi upptäckte att den andre också hadde en bugaboo. hon var lite nyfiken på camen och så det var superkul

Jag måste vara en av de få som tycker att det sandfärgade fodret i frogen är snyggt Jag tycker att dte ser klassiskt ut till den roliga designen en riktigt snygg brytning enligt mig (särskilt till den röda frogen) till de andra färgerna vet jag inte...

Jag föredrar absolut camen framför geckon då jag tycker att bågen gör sitt för utseendet och att den svarta ramen är snyggare. fast jag måste erkänna att jag är riktigt svag för den gröna geckon
  • 82an

Åh stargirl du har inga bugaboo kändis bilder på lager jag skulle vilja se brittan med sin cam juhe

• 82an

Snova: Jag fick också byta färg fast leveransen redan kommit till affären I Vilken affär har du köpt vagnen? Jag köpte på barnbutiken (östermalm) och dom tar in exta för att ha på lager både basar och fleece (fast det verkar var slut ofta )
    Är så nöjd med min sandbas och har inte ångrat att jag bytte från grå bas en enda gång fast jag tycker att den är himmla snygg den med

regret: Snygg vagn Är du nöjd? (klart du är )

• 82an

Gud vad dåligt av Bonti Tänker absolut aldrig handla där fy vad dåligt

• 82an
    Sweetnose76: Hihi sand/ rosa blir våran vår och sommar kombination

Bugaboospaning i Eskilstuna: 1 frog svart inte samma som jag sett förut undra om det är så att folk fyndar frogar här i stan på blocket eller att jag missat dem helt (fast jag brukar kika) Kul iaf
  • 82an

Mn när jag köpte den rosa fleecen så ska jag inte köpa fler förens (om) det kommer nya färger ( fast jag ska inte lova för mycket )

• 82an
    Clara: Jag hadde jättesvårt att bestämma om jag skulle ha grön eller rosa fleec till den grå basen men så blev det juh en sand bas och så blev det svart i stället Min dotter är 11mån och jag brukar oftast ha henne halvliggandes i vagnen om hon somnar och vi är ute och går. Ser jag att hon kommer sova länge så lägger jag henne helt i vagnen. När hon är förkyld tycker jag att bugaboon är super att ha i halvliggandes när hon sover middag
  • 82an

Naomi: Jag ha också haft båda och tycker att det är lite bättre fjädring på camen. Frogens svivelhjul var lite hårdare (vet inte hur jag ska beskriva det bättre).

• 82an

Haha det här med att byta fleecar kommer inte fungera för mig jag kommer inte villja byta bort någon

Så parasollet är bra att ha även till en 1,5 åring? Funerar på att slänga med ett sådant när jag ändå köper fleece.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III