• 82an

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

soffan1: Ja det har jag Jag blir också tokig på luddet funderar på att raka mina katter men jag har en kläd rulle med mig i servicekittet (tipps HM har små som är lätta att ta med) så att vagnen alltid ska se representabel ut

Jag är redan sugen på en till fleece (redan och redan det var jag redan innan jag fick vagnen ) Funderar på röd eller grön men har sån beslutsångest. Blä och så måste jag lägga fram förslaget för min inte så sugnen på ny fleece sambo

• 82an

Jago Tösen: Det beror juh på vad du har för behov och vill ha ut av vagnen

• 82an

www.blocket.se/li&ca=12_s&c=0&w=3
    Här är massor med bagagnade bugaboos.

Det beror juh helt klart på hur gammal vagnen är vilket skick och vilka tillbehör den har. Jag sålde min frog för 5500:- med footsack och bag clips. Tycker att det var ett bra pris. Vagnen var 9mån gammal och jätte fin

• 82an

Haha min käre sambo var otroligt lätt övertalad med att köpa ny fleece han har nämligen kollat in den rosa i smyg han vill absolut ha den. Jag som vill ha grön eller röd. Ännu ett fleece problem som jag inte hadde upptäckt

snart tre: jag läste i barnvagnsomröstningstråden att du skrivit att en syskonvagn är på G. Vet du något mer?

• 82an

Haha ser att det inte bara är jag som är i planeringsstadiet

• 82an

emlet: Ja om inte bugaboo hinner ut med en syskonvag så blir det en brun UJ här med den är såååå fiin. Har också börjat kika lite på syskonvagnar

• 82an

Jag tycker att rött är en unisex färg . Jultomten har juh rött haha. Vi köpte en knallröd frog innan vi viste könet. Jag tycker iof inte att vagnenes färg har så mycket med barnets kön heller för den delen det är mer för den som kör

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III