Inlägg från: katarina77 |Visa alla inlägg
  • katarina77

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Qubilini: Har oxå letat efter en ursäkt men de vill väl aldrig erkänna ett misstag tyvärr.

Vi har ull underställ overall och åkpåse när det varit så kallt de senaste dagarna.
    Idag hade vi overall + åkpåse när vi var ute med hunden. Det var bara 1 minus.

Så här klädde jag Ollie idag

Kortärmad body
    POP långkalsingar + långärmad tröja
    Overall
    Sockar + fårskinnstossor
    Vantar och mössa

Igår då det var jättekalltt hade vi dessa kläder (vi hade -14 på morgonen)

Ull underställ
    collage tröja + byxa
    Overall
    fuskpolo
    mössa+ vantar
    sockar + lammulls tossorsen

+ åkpåsen förstås.

• katarina77

Ska kanske tillägga att Oliver har Den blå overallen från POP som har dubbla blixtlås alltså inte dun.

• katarina77

Murvel 4

Jag tycker att Bugaboos egna åkpåse är både praktisk och mysig. Ollie älskar att löigag där i och jag tycker den sitter så himla bra i vagnen.

• katarina77

snart3: Ja Haven har en underbar stämning.

• katarina77

Frida S: Vid två tillfällen då det var en massa blötsnö fastnade snön som på en snöboll mellan lilla hjulen och kåpan som är över hjulet. Det var iofs irriterande just då men eftersom jag tycker att vagnen är så bra för övrigt så kan jag stå ut me det.
    Jag tycker att Bugaboo Cameleon är den bästa vagnen vi haft och den är precis vad vi behöver. Jag lovar vi bor inte heller i stan Vi har en gropig grus/lerväg här utanför huset (de bygger nya hus längre ner på gatan) sen så är vi ute med hunden med vagnen oxå. Jag springer iofs hej vilt i skogen utan rastar honom så han får göra sitt i skogen här intill eller så det funkar bra med de stora hjueln fram. Har inte velat gå ut i skogen nu när det är så isigt iofs. Det känns bara farligt. När vi ska ut o motionera så tar jag inte Ollie med mig alls. Att vagnen är så lätt att bära och styra och att den är så läcker är det bästa. Att den får plats i bilen även med hunden och matvaror bak är oxå skönt.

Skulle jag ut o springa i skogen med ngn vagn dagligen i lera o smuts så skulle jag inte ha med min Bugaboo för att jag inet vill slita på den på det viset. Då skulle jag köpa en begagnad vagn som jag inte var "rädd om". Min väninna tar med sin bebis på hundens agility träning och då har de en 70 tals vagn som står brevid den leriga banan ist för deras fina Bugaboo.

• katarina77

Frida S: Vi har köpt rubbet. Åkpåse, skötväska, parasoll, transportväska och adptrar till babyskyddet.

• katarina77

Granarna: Ååååååh vad spännande med en NY vagn. Ja det är värt 2 dagars väntan på att få den färgen man vill ha.

• katarina77

82:an: Ja det är samma test sen så är artikeln skriven av olika journalister så det blir je en annan vinkling på det hela. Min man jobbar med test och på ett annat labb och av andra saker men han kan sånt här.

• katarina77

Lippo: gå tillbax några sidor. Det var någon som såg dig och din vagn på stan

• katarina77

aanna: Du kanske kan hitta en begagnad till ett bra pris

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III