Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Har ni sett. Nu kan man testa de olika färgerna på Bontis hemsida
www.bonti.se/indexne.html
Har ni sett. Nu kan man testa de olika färgerna på Bontis hemsida
www.bonti.se/indexne.html
Liten: Jag tyckte oxå att man sparade ganska lite pengar på att beställa på nätet. Vi köpte våran från Simpleoworld. Sen så tycker ja att det är trevligt att kunan faktiskt gå till en butik och får svar på frågor eller service på vagnen. Efter att vi flög från Paris och hem för ett tag sedan så hade det hänt ngt med våran broms på vagnen under flyget. Den tog lite dåligt. Gick till simpleworld o de fixade det på en gång. Undrar hur det hade gått om jag mailat till internet butiken.
Fast bor man långt borta från en butik iaf som Norrlandsförälder så spealr det ingen roll.
orlando: Ja det var i transport väskan vi hade vagnen. Men dte var bara ngt innuti bromsen som åkt på sniskan. Den var inte trasig. Det var väl att de hade kastat den hårt lr nåt. Annars var vagnen som den var innan vi packade ner den. Personalen på incheckningen berömmer väskan varje gång om hur bra den är.
jessepaach: ja det må jag säga
Jag tycker det ser ut som liggdelen....
60 cm på det bredaste stället. Dvs över de stora hjulen.
soffan1: Hahhahahaa...Jag har inga sånna mammapoliser här. Fast det lär dyka upp på öppnis om inte annat. Jag får bara positiva reaktioner på min vagn Både före o efter testet....
82:an: Har fleece till sin frog
Marvelina: 82:an har fleece tills in frog menade jag såklart *s*
Var på stan idag. Det kryllar ju av Bugaboo Så kul att se. Sand/orange Röd/svart Blå/svart grå/sand sand/sand Cameleon flera Froggar ocg en grön och en svart Gecko. Så kul....
Det var två tjejer som hade varsin Cameleon med sand topp och ena hade snad bas och den adra hade grå bas. Kanske ngn härifrån hihihi..... Min kompis som var med var helt överraskad, hon bor i Linköping och har hittills sett två Bugaboo där hihi...