• emlet

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

snart tre: vi var där från ca halv 3 till halv 5

• emlet

snart tre: Har en mörkblå frog med sittdel på. Vi satt nästan hela tiden vi Café W vid ingången. Vilken modell och färg har Ni?

• emlet

snart tre: då såg jag nog dig om du är mörkhårig

• emlet

Önskar alla ägare och bebisar och även bebisar i magen en trevlig kväll för nu skall jag mysa med sonen innan han somnar och sedan så är det
    god mat och lite vin(från vår resa i eygypten...) men sambon som gäller

• emlet

Ikea och babyland för oss också men inte förrän söndag..imorgon skall vi till Täby med alla andra

Sushi åhhh vill ha...Ni stockholmare var köper Ni er sushi..behöver nya sushiställen har hakat upp oss på Roppongi på Kungsholmen.

• emlet

Tack för lite nya tips...för man blir tyvärr lite insnöad ibland om man hittat ett ställe som man tycker om. East har jag testat och det är bra sushi men lite långt att åka. Vi har ju Svenska sushiköket här i Gröndal som faktisk gör ok sushi om man inte orkar göra lunch så det skönt att ta med hem efter en promenad med vagnen.

Gillar inte heller babyland i Kungens Kurva..blev så illa behandlade när vi tittade på vagnar grrrr skönt att man valde en helt annan vagn

Skall vara smakråd åt min bror på Ikea..har äntligen fått honom att flytta upp hit så härligt, kändes som att Göteborg var för långt bort.

Borde sätta mig hos sambon och titta på filmen men jag har sett den och sambon tröttnade på att jag avslöjade lite för mycket

• emlet

Marvelina: Så Raw skall man alltså åka till får bli när man hälsar på sambons syster som bor i närheten..

• emlet

marvelina: Tack... Som tur är så har sambon efter många års träning äntligen blivit en sushiälskare han också.

• emlet

snart tre: Visst är det skönt att man även kan träna en gammal "man" att sitta

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III