Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Grattis Pixibelle!!!
Grattis Pixibelle!!!
Tycker rött är kanon fint till pojkar, tyvärr ingen röd vagn men en massa röda kläder
marvelina: Helt makalöst att folk inte kan låta andras saker vara.
Tänkte på detta idag när jag var på BVC, har två lås till vagnen ett mellan sittdeln och chassit och en mellan chassit och element eller annat. En annan familj kom in med en nästan helt nyfödd liten och de hade inget lås med sig och frågade då om man verkligen behöver ha det och mitt svar var JA....
Åhh vilka fina och bra väskor Ni har pratat om här, vill så gärna ha en liten och smidig när man inte skall vara iväg så länge. Annars så tycker jag om ryggsäcken som vi har till Frogen.
Idag har det verkligen varit ett sådan kanon väder och så mycket folk ute och gått...nu längtar jag ännu mer till våren.
Man såg ett antal Bugaboo vagnar ute
Mina föräldrar helst min pappa var skepptiskt till den i början men gillar bugaboon riktigt mycket tycker om att köra den så fort vi är och hälsar på, våra vänner har blandade synpunkter om den men det som bor i Stockholm tycker den är så snygg
Moa30: SÅ var det med min sambo också han ville så gärna ha en Teutonia men när han väl fick se vagnen så var han såld men ville ine riktigt erkänna det för mig först utan det kom fram när vi väl hade köpt den.
Läste lite bakåt i tråden och Marvelina vilken fin vagn du kommer att få ser fram emot att se den på bild
Clara: Åhh det är så fint med grå/grön hade blivit det om vi inte hade haft frogen.
mangoo Har också sett den live och det är mycket snyggt
Idag var jag glad att jag hade en bugaboo. När jag var ute och gick så kom jag fram samtidigt till en vall som en mamma med en emmaljunga och jag kom lätt över medans hon fick kämpa för att komma över...
Vet om det är någon här inne som har en cam i sand/gul. Såg en sådan i Gallerian i Sthlm idag och den var så snygg..man fick verkligen vårkänslor när man såg den.
Tyvärr så var det ingen kändisspaning
jagotösen: Tänkt om man kunde sy. låter härligt med orange sufflett.
Svarde ja på 6 st fondvägg, inte upp ännu men inköpt( kanske skall måla istället , buggaboo, rostfritt i köket, ljusslingor, mörk choklad är godast gärna med ingefära och bulgar.
snysop: Hugo var knappt 4 månader när vi byte för han vägrade ligga i vagnen. Visst var jag orolig i början men han fullkomligt älskade åka vagn när vi byte till sittdelen.
Hoppas att det går bra även för din dotter.
snart tre: Du vet ingen som beställt därifrån, undrar lite hur lång leveranstid och dyl är?