Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
tummy: vad var frakten när du beställde väskan.
tummy: vad var frakten när du beställde väskan.
tummy: då blir det nog den billiga för jag kan ju använda min andra så länge skall bara ta ett snack med sambon ikväll när han kommer hem...
Båda dina färgval är fina men jag skulle nog sattsa på grå/rosa om du sedan kankse vill byta till någon annan färg på fleecen sedan.
Skulle beställa väskan igår men fick lite ångest då jag köpt så mycket just nu så jag skall be sambon snällt i helgen..
snart tre: Vi står bakom din tråd
snart tre: Otroligt bra skrivet det kan ingen missuppfatta.
snart tre: men det du skrev var både informationsrikt och kortfattat så de borde ju fatta det men som du säger här på FL så finns det ju människor som gärna vill missuppfatta allt.
snart tre: Du vet att du har allas stöd från denna tråden iallafall.
82:an fy vad avundsjuk jag är på dig just nu...så fina färger du hade tagit Har ännu inte fått sambon på min sida att vi skall sälja frogen och köpa en cam. Visst jag är mycket nöjd med frogen, men det vore kul att kunna ändra färgerna lite.
När Ni har rengjort Era vagnar vad har Ni då använt till rören på underredet, bara vatten eller något medel..Vagnen ser hemsk ut där just nu efter alla snömodd och skit som jag gått igenom idag...Vill ju att den skall se fin ut
stargirl: Då skall jag tar fram magictrasan och gå ner i barnvagnsrummet...TACK