Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Röd vagn med röd påse och beige fleece då? Eller tvärtom - beige bas med beige påse och röd, orange eller rosa fleece?
Röd vagn med röd påse och beige fleece då? Eller tvärtom - beige bas med beige påse och röd, orange eller rosa fleece?
Sorry - jag har inte orkat läsa alla inlägg bakåt. Nej, varför skulle sand/rött bli för flickigt? Min son har en knallröd vagn - tycker inte färger är könsuppdelade.
Jag gillar kombinationen rosa-orange iaf.
Soffan1: Kan inget om sulkys tyvärr, så jag har inget svar att ge! Men jag inser att vi kommer att behöva någon form av "dagisvagn" - för att ta BB:n till dagis törs jag inte. Planerar att skaffa en paraplyvagn tills i sommar - vi är i Skåne på sommaren och att ta den till stranden känns bättre än att sanda ner BB:n. Funderar på om det räcker med Froggen, en paraplyvagn som dagisvagn under vår, sommar och höst och köra med pulka när det är mycket snö? Puh, svårt!
Mamma2001: Fint, jag har den svartvita dinglisen också (fast nu är den bortplockad för Gilbert sliter bara ner den). Hade filurerna när liggdelen var på, men det kändes babyaktigt när vi bytta till sittdel så då lät jag den coola dinglisen hänga i vår röd Frog (skitsnyggt), men snabbt upptäckte G att det var superkul att dra ned den 7011 ggr per dag så då fick det vara. Innan dess hade jag den hängande i solskyddet på babyskyddet i bilen - han har varit helt fascinerad av den.
Mamma2001: Missade de söta dinglistofflorna - hittade dem nyligen och då var de för små för Gilbert. Funderar på att köpa ett par ändå - till nästa knott kanske?
Mamma2001: Håller med dig - det är Zebran som är den coola av dinglisarna (gillar också svartvitt). Hm, blir nog tofflorna och snuttefilten också
Blanca: Jag har BB:s egen påse (den till Froggen) och den gillar både jag och Gilbert skarpt. Snygg, lagom varm så den går att använde med eller utan tjock vinteroverall och passar mkt bra i vagnen. Har hört andra som klagat på att UJ:s är hal att ha i BB. Ett annat alternativ är Lodger Bunker som en del har här.
Blanca: Har ingen Cam (en frog) men skulle ändå vilja se följande färger:
Bas och toppfärger: Kakaobrun, olivgrön, turkos, lime. Kombinationen brun och turkos kan jag verkligen längta efter liksom grå och lime.
Jag borde inte säga vad jag tänker om den nya cammen på Blocket, men den kan ju vara stulen också! Inte helt ovanligt med dyra vagnar om man säger så. Fast man hoppas ju att det finns en trevligare historia bakom det hela - låter dock mysko i mina öron att få en vagn och sedan köpa en ny av samma modell???
Åh, i morgon ska jag köra Gilbert på långpromenad i den röda froggen. Har jobbat en massa dagar nu och mannen har fått förmånen att skjutsa runt guldklipen i guldvagnen. Nu vill jag!!!!!!!!
Jag borde inte säga vad jag tänker om den nya cammen på Blocket, men den kan ju vara stulen också! Inte helt ovanligt med dyra vagnar om man säger så. Fast man hoppas ju att det finns en trevligare historia bakom det hela - låter dock mysko i mina öron att få en vagn och sedan köpa en ny av samma modell???
Åh, i morgon ska jag köra Gilbert på långpromenad i den röda froggen. Har jobbat en massa dagar nu och mannen har fått förmånen att skjutsa runt guldklimpen i guldvagnen. Nu vill jag!!!!!!!!