Inlägg från: snart tre |Visa alla inlägg
  • snart tre

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Nuk: Jag ska spana (bor du i Sthlm förresten?) efter rosa vagnar.

JagoTösen: Det är bara att bearbeta på så kommer han till slut tro att det var hans egen idé. Blått och rosa är ju superfint - just de nyanserna av färgerna passar ju kanon ihop.

• snart tre

TösenoJag: Hjulen behöver du inte ta bort men ligg/sittdelen måste bort. Men det är enkelt att fälla vagnen som blir minimal i hopfällt läge.

• snart tre

JagOTösen ska det ju vara - och jag ammar ju inte ens längre

• snart tre

Min felskrivning var resultatet av en inte-sova-förra-natten-hjärna. De är inte heller att leka med kan jag varna för

• snart tre

JagOTösen: Nej, som jag sade den är enkel att slänga in i bilen. Görs i en handvändning. Fast det klart, jag vet ju inte vad du förväntar dig?

• snart tre

Klick, klick är en kanonbra beskrivning

• snart tre

Alltså jag har en knallröd Frog till min kille. Urläckert tycker jag.

• snart tre

Magoo: Ha, ha, ha... jag också! Gilbert har fått vara "din söta dotter" några gånger, men inte bryr jag mig om det. Rött är en fin färg tycker jag. När jag tänker efter så har nog Gilbert kläder i alla slags färger - jag köper det jag gillar och jag tycker mycket pojkgrejer är menlösa. Trist att bara ha beige, svart och blått bara för att det är en kille.

• snart tre

Uno: Jag gör på samma sätt som du när jag ska fälla vagnen. Upp på foten...

• snart tre

Dagens BB-rapport från Sthlm och Kungsholmen. Förutom ett stort antal froggar i alla möjliga färger mötte jag en mamma med en grön Gecko i dörren till vårt bvc. Gav henne en komplimang för en snygg vagn (är svag för den gröna vagnen) och fick en själv tillbaka. Såg också en grå/gul cam uppe vid gallerian där de hade vinklat liggdelen - det har jag aldrig sett förut. Trodde första vagnen var trasig tills jag insåg vad de gjort.

Och sen när jag satte mig med en sovande G på ROOM för att ta en fika och läsa en tidning satt det två traktorvagnsmammor och pratade högt med varandra om vilken hemsk vagn jag hade (farlig, ful och minsann jätteliten jmf med deras pansarbåtar). Stängde öronen och gick ett extra varv framför dem med vagnen när jag skulle därifrån -de höll på att glo ögon ur sig.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III