• 82an

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Frida S: Jag säljer min frog på blocket just nu (den röda). Jag byter till cameleonen för att jag vill kunna byta färg inte för att det är något som helst fel på frogen det är en super vagn.

• 82an

PinkBabe: Jag tycker absolut att du ska byta jag byter från frog till cam nu och min dotter är snart 10 mån så det är inte alls galet (ok kanske lite )

• 82an

Pimkbabe: Om du köper en begagnad frog kan du vll ta den röda på blocket (den är min)

• 82an

Granarna: Då kommer våra vagnar med samma leverans min vagn skulle också komma in i dag till barnbutiken ( grå cam).

• 82an

Granarna: Haha . Fast jag måste få sålt min frog först och det verkar ta tid.

• 82an

Hmm jag hittar inte kvittot på frogen men mitt namn och upgifter står på kartongen tror ni att det räcker att visa upp det tillsamans med legetimation (tänkte i dessa barnvagnsstöldstider) när man säljer eller borde jag ringa barnbutiken och be att dom skicka en kvitto kopia?

• 82an

Vilken skip hop tror ni passar bäst till en cam med grå bas och orange och rosa fleece (ej camo eller denim sambon hatar dem *suck*)

• 82an

Jag har kollat på den. Tror du att det är ungefär samma nyans?

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III