• 82an

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

LiamBam: Räcker upp handen. Har fått komentarer son hur kan du köpa en så fruktansvärt ful vagn till hmm vilken ful vagn (folk har altså inte så mycket att komma med) Jag bor i lilla Eskilstuna så jag har räknat med komentarer . Däremot undrar jag vad som ska hända nu om testet publiceras i "kurren" får hoppas att det inte blir akyuelt.

• 82an

JohPet: jag var och hälsade på i skinskatteberg (hålornas håla) och där höll folk på att vrida nacken ur led när jag tågade fram med min frog

• 82an

Jepp! Jag säljer den för att jag vill kunna byta färg på suffletten (fjantigt jag vet ) och för att jag vill byta till en nyare modell innan 2a handsvärdet sjunker på frogen (då vi tänkt att använda vagnen till fler barn)

• 82an

Snysop: HAHA! ja det kan man juh börja med. Typ jag fattar inte hur man kan köpa en emmaljunga (helt taget ur luften) dom är juh sååååå fula eller gå fram till en människa på stan och fråga hur f_n dom kan ha vita hjul det kan ju inte vara bra för barnet lufthjul har ju mycket bättre stötdämpare hehe eller snegla på en gammal ful vagn och tissla och tassla (odiskret) med sambon om hur ful den är

• 82an

Tummt: haha jag velar fortfarande fast jag beställt rosa nu (grå bas funderade också på grön och jag har orange (hadde jag inte redan hafft orange fleece så hadde jag valt det) Det braiga är att man kan byta fleece om man tröttnar. Hoppas det kommer i gång byteshandel på blocket sen typ svart BB fleece bytes mot blå ja ni fattar...

• 82an

Tummy: Bra ide Men ibland är det svårt att hålla sig ska försöka allt jag kan

• 82an

Jag hadde redan i vecka 7 (graviditet vecka) bestämt mig för bugaboon. Jag och sambon var helt sålda på hur snygg den var/är

• 82an

hmmm det där blev juh inget logiskt det jag menade var att jag var såld från början och han aldrig tycka den var ful

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III