Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Weeee! Nu har jag äntligen köpt ny fleece! Orange till vår gråa bas. Fick se den blåa basen IRL och ojoj... blev lite sugen på den också kan man säga så de i butiken skall kolla upp vad det kostar att köpa.
Weeee! Nu har jag äntligen köpt ny fleece! Orange till vår gråa bas. Fick se den blåa basen IRL och ojoj... blev lite sugen på den också kan man säga så de i butiken skall kolla upp vad det kostar att köpa.
Blue Vapor,
OM Modi skulle göra en vagn som ser _exakt_ ut som BB men blir i ett stycke när man fäller ihop den, ja då skall jag ha en.
Tafsade förresten på Teutonias båda BB-varianter. Helt OK om man vill ha svängbara framhjul. Men tung som attans och massa tyg så det var inget för _mig_. Men den blev i ett stycke när man fäller ihop den, det var ju bra, men den tog mycket plats, så det var ju sämre... Sen var den inte särskilt billig heller, 5500 .- exkl liggdel och madrass. men det är kul att det börjar dyka upp fler BB-varianter (eller vad man skall kalla det).
anna28sthlm, Läckert med röd åkpåse!!
Tummy,
Precis! Köper vi blå bas så behåller vi den grå varukorgen...
Marvelina,
VA!? Fick du en varning för det!?!? *sucka*
Idag körde jag vagnen utan varukorg och det var sååå mycket enklare att lasta i och ur den ur bilen!! Nu slipper man ha varukorgen hängandes och bli blöt. Så himla mkt smidigare. Så framöver, när jag inte skall _gå_ och handla så får varukorgen ligga hemma...
snart tre,
Javisst! Och efter inköpet av den orange-fleecen så är jag nu kär i vagnen igen! Hade en liten rough period efter testet, men nu är det löv igen.
Här är en till GBG'are. Håller inte till i centrum särskilt mkt dock. Men när vi väl är ute i affärer så har vi babyskyddet på chassit.
1) Först - vilken vagn som är ett alternativ till BB (en lättviktare med svängbara hjul) skulle ni köpa: Qunni Buzz! Eller en turkos Stokke