Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Tja, du vet väl att handtaget är obehagligt att hålla i? *visslar*

Jag nästan kan SE den tjejen framför mig, petar lite på vagnen, stryker lite med ett finger eller två på det svarta... och så kommer rynket på näsan neeeeee-e en SÅN ska vi inte ha. Man måste ju ordentliga rejäla GREPP så man kan KÖRA vagnen. Bäst att inte kolla den ordentligt.

• Blue Vapor

*ASG* då skulle man bli strypt i sömnen!

Tummy - näe du, BRA att du pratar om nåt annat och får upp stämningen lite! Det behövs! Jag tycker också det var svårt med färgerna, men din rosa dröm där tycker jag låter så häftigt! Vi var trista och valde grå/svart och så piffar vi med accessoarernananananana istället . Vi vet inte vem som bor därinne heller.

Tänkte försöka mig på att bestämma färg på SkipHopen idag.... det fanns såklart ingen i de färgerna jag kunde tänka mig då min pappa skulle köpa i Montreal. Så nu är frågaaaan.... en storm eller orange, storm eller orange storm eller orange storm eller orange.... Eller så TAR man bara en.... och så kanske man kan få köpa en TILL om kanske ett år eller så? *rodnar klädsamt*

• Blue Vapor

En Baggabooooooh kamiiiilijånn här med Men det beror nog på att jag omger mig med diverse engelsktalande.... Har inte tänkt på det förut faktiskt! Annars brukar jag faktiskt fundera på sånt skoj, hur ordet "egentligen" öht har kommit till, till exempel *fniss* Oerhört viktiga saker, m a o.

• Blue Vapor

*bjuder som en galning på coola bebiströjor på ebay*

SA jag att det är andra dagen på min evighetslånga ledighet?? Detta blir livsfarligt. Det är BARA för att jag inte har vagnen att pilla på här.... och inte bebisen heller..... *tumtidum*

• Blue Vapor

snart tre - men har du en frågg eller en froooog? Det är frågan.

• Blue Vapor

snart tre - en *HAHAHAHA* frogg minsann *dör* *o:ar frenetiskt*
    frOgg

• Blue Vapor

Norrland! - vilken mugghållare var det du beställde från Kiwi?? Valco för $16 eller?

Sitter med beställning av vår Skip hop i högsta hugg, och tänkte slänga med en sån också. Det står ju att den ska passa "even Bugaboo" , i värsta fall får man väl kränga den vidare.

• Blue Vapor

Äsch................ jag släpper väl sargen och bestämmer mig för att det är Valcon du köpte....

• Blue Vapor

Såpp!
    Nu har jag piställit en vågat ORANGE skiphop till vår grå/svarta vagn och en Valco mugghållare!

*nöjd*

• Blue Vapor

*ASG* Fling för karlar i uniform minsann!

Ja Norrland, jag tog en sån Valco, antog att det var en sån du beställt!

Ni andra som kanske tänker köpa - vänta tills nån av oss provat först, så inte ALLA gör ett felköp! Annars finns den under "accessories" på www.kiwi-kid.com för $16 och de verkar leverera ursnabbt! Norrlands vagn ska ju komma snart, har jag för mig, och jag får min om en månad..... *gråt*

Jag tror att vår orangea Skiphop kommer bli GRYM till det svarta! Och skoj på sommaren Vem vet, till hösten kanske vi får lov att köpa en annan färg........ (om inte försäkringskassan börjar tjafsa om min SGI nu bara, pratade med dem hela eftermiddagen igår, angående förtielva olika intyg och glapp hit och ditten och fjatten. Sen kunde jag inte somna, utan var uppe vid 2 och skickade arga mail Vågar inte öppna mailen idag... )

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III