Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

isamamma - låsen är jättesmidiga som just barnvagnslås! Lätta, små som snusdosor, och så drar man ut en vajer ur dosan som man kan ögla in igenom låsdosan igen som en åtta och dra åt så det inte blir någon "slack" på linan till tjyvens fördel. Kolla här www.safeman.nu Jag är rätt kass på att förklara....

Jag har en mugghållare på G (ligger på posten)som ska passa, samma som Norrlandsförälder just har monterat på sin Cam! Ifall det var den du menade? Den från BB har inte kommit än. Vår är av märket Valco och finns på www.kiwi-kid.com för 16 dollars!

• Blue Vapor

*ASG* långtradare???? Måste kolla...

• Blue Vapor

*fniss* näe, inga långtrejdörs här inte! Däremot ser jag slalomskidor och en barnvagn!

• Blue Vapor

Hehe - ja det funkar i alla fall för mig på safeman.nu...

Lillan - oh, men kolla Norrlands krypin om inte hon har bilder, för hon har redan monterat och den passar tydligen superbra!!! Och självklart kommer jag visa här då jag fått hem vagnen, men det är ju tusen dagar kvar tills dess... 22 februari liksom - HUR överlever man??

• Blue Vapor

Tummy - de ska vara jättebra!

Jag tänkte såhär om storleken - antingen köper jag ett tungt cykellås, sån där med bygel, eller en sån stor snurrig vajer... och kommer inte använda det för att det är för tungt att ha med, och blir svårt att få bra till vagnen. ELLER så köper jag detta, som är lätt som en plätt att ha med i vagnen och där jag drar ut precis så mycket vajer jag behöver. Säkrare med ett lås som jag har med mig än ett som ligger hemma.

• Blue Vapor

Oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Nu är mannen på posten och hämtar pakeeeeeeeeeeet! Hoppas det är SkipHopen och mugghållaren och en fin ny munka jag köpt från USAAAA!

Och jag har monterat skötbord och hyllor och skåp här hemma i dagarna två, och NU ska jag banka ihop spjälsängen!! Sen får bebisen ändå vänta ett BRA tag tills den får komma ut, för jag är livrädd tror jag!

• Blue Vapor

Oh, just ja! Jag fick en lista på butiker i Stockholm som ska ha låset på lager! Men som sagt, Statoil har dem också på vissa ställen!

Svenska Barn AB
    Vallhallav. 106
    Tel: 08-6627150

Simpleworld Retail AB
    Karlavägen 67
    Tel: 08-6637888

Stockholms Låsservice City AB
    Riddargatan 2
    08-679 77 33

Armadillo
    Ahlströmsgatan 16
    08-6510902

• Blue Vapor

Ah, bra att du sa det, nej det var inte jag som skrev, jag bara kopierade listan i mailet!

• Blue Vapor

murvel - ja precis, det är samma pris! Om man inte köper dem på ett Statoil som råkar ha rea förstås...

• Blue Vapor

Ja, alla länkar och tips har en tendens att drunkna i antal skrivna sidor till slut....så jobbigt att leta reda på, tycker jag..... synd att inte sökfunktionen funkar bättre!

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III