• Tummy

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Blue vapor: Sen är ju shoppinglivet inte över bara för att man får barn, så att säga. Så det går ju att komplettera med annat om man kommer på det med tiden. På www.sjalbarn.se har de en sjysst bytes- och sälj&köp-marknad om man kommer på andra tankar.

• Tummy

Norrlandsförälder: Ja, jag älskar också såna där sprudligt hysteriska fuchsia och klarröda och mumsgröna färger i kinesiska tyger. Jag har en röd och en fuchsia kudde i sovrummet som lyser upp bland allt det vita. Det är sååå fint. Och så de blanka vackra tygerna som bara skimrar. Det går inte att inte bli glad av dem.

• Tummy

Blue Vapor. Jag kommer ihåg hur det var där i slutet för sju år sen när jag väntade min son. Det är riktigt lååånga dagar. Men det jag frågar mig är: vad GJORDE man när det inte fanns internet? Jag hade aldrig några skojiga paket att vänta på som jag hade inbillat mig att jag absolut måste ha från internet.

• Tummy

Haha! Jag sitter här där jag ska jobba framför datorn (jobbar hemifrån) och gör allt annat än jobbar. Pengarna går åt helt fel håll - ut och inte in. Och designdrömmarna blomstrar. Och så blir jag helt illamående av allt surfande och när maken kommer klickar jag snabbt över till jobbet...och lustigt nog har jag inte kommit nånvart. "Klurig översättning, det här", säger jag och ler lite.

• Tummy

Grön är också fin. Suck. Varför sa ni så för?

• Tummy

BlueVapor: Man är väl inte sämre än att man kan ångra sig...? (Har små söta djävulshorn som växer fram här i pannan...)

• Tummy

Helt allvarligt borde man ordna till nån sorts bytessajt där man kan byta grejer med varann när man tröttnar (och byta tillbaka när man inser att man ångrat sig igen).

• Tummy

Japp, vem fixar det då? Nån frivillig? Jag kan datorer och sånt och är händig och tillochmed ljudtekniker, men det där med hemsidor är som en konstig, grön utomjordingvärld för mig. Fattar ingenting (= har förstås aldrig satt mig in i det).

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III