Inlägg från: Norrlandsförälder |Visa alla inlägg
  • Norrlandsförälder

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Lillan1: Jag har monterat mugghållaren på styret men den är anpassningsbar i remmen så man kan montera den var man vill egentligen. Den passar superbra. Det enda man bör tänka på är att man monterar den så att den inte fastnar när man svänger styret eller ska fälla ihop vagnen. Men den är ganska lätt att ta bort och sätta dit, så det löser sig alltid. Ska se om jag kan försöka att ta en bild på den och vagnen och sätta in i mitt bildgalleri när jag kommer hem från jobbet. Tror dessvärre att min sambo har snikat med sig diigitalkameran till fjällen, men jag kan prova och ta med mobilen får vi se om det blir bra....

• Norrlandsförälder

Hello Bugaboo- lovers and especially cup-holder- lovers!

Nu finns det bilder i mitt bildgalleri med min cam med tillhörande monterad mugghållare i svart! Så in och smygtitta vet ja! Bilderna är tagna med min mobil så ni får ursäkta bildkvaliteten!

Hållaren fungerar för alla sorters flaskor, muggar eller annat som ryms inom diametern av behållaren. Den är super!

Ända nackdelen är att man får tänka till lite hur man placerar den. Den kan ta i när man svänger styret eller fäller ihop den, men det problemet blir det nog med vilken mugghållare som helst!

När man väl kommit på hur man monterar den är den enkel att sätta dit och ta av! Ännu bättre är att den har en ställbar rem så den fungerar på de flesta styren! Finns på www.Kiwi-kid.com och kostar 16 dollar som Blue Vapor skrev tidigare. Superbra sajt med snabb leverans! (Iallafall för mig...)

• Norrlandsförälder

Inte annat än att man är lite nöjd! Här ska promeneras en massa och drickas Latte i mängder! Bara bebisen kommer snart! BF 29 mars. LÄNGTAR!!!

• Norrlandsförälder

82:an: Kul att tipsen kunde hjälpa till lite med försäljningen! SKOJ att den blev såld så snabbt! Skam vore det väl annars med ett sånt bra pris!

• Norrlandsförälder

82:an: ARGGGHHH! Sånt där blir man RASANDE på! Och konsumentvägledare???... Är det ett skämt eller? Får de anställa vilka spån som helst till det eller? Om denne person nu verkligen jobbar som det, hur kan människan formulera sig så uselt till en konsument! Vad är det med oss svenskar som gör att vi alltid ska lägga oss i andras förehavanden? Vara viktigpettrar som alltid vet bäst? Släng mejlet illa kvickt och glöm bort det! Det där är inte seriöst!

• Norrlandsförälder

Tummy: Jag som trodde jag var klar med skötväskor... Aj, aj, aj.... Nu fastnade jag igen i shopping- träsket! Inte kunde jag väl hålla mig från att INTE köpa en Shanghai- väska efter att kollat på länken du hade ! De var ju bara SÅÅÅÅÅ snygga! Innan jag riktigt registrerade vad jag höll på med hade jag beställt en väska... Svart sådan... OPPPSSS!!!! Hur kunde detta gå till?

Vad ska jag med två skötväskor till??? Ahhhh nu vet jag! Bra idé! Min sambo som är jägare får köra med camo- väskan så kör jag med Shanghaien! Problemet löst!

• Norrlandsförälder

Man måste vara om sig och kring sig....

• Norrlandsförälder

Jag har inte fått reda på det riktigt ännu. Det fraktpris som blev när jag beställde gäller för USA- boende. Det stod på siten att de hör av sig till mig med fraktkostnaden och så får jag meddela om jag fortfarande vill ha ordern stående efter det.

På kiwi-kid tog de 18 $ så det borde ligga där omkring tycker jag. Men det var ett väldigt bra pris på väskan... Jag har räknat ut att med 18 $ för frakt + 44,95 $ väskans kostnad borde det blir ca 500 svenska kr om man räknar efter Forex kurs. Ett super- pris för en sån snygg väska!

• Norrlandsförälder

Fick mail precis om det! Ja det blir ca 500 svenska kronor! Otroligt bra pris! Jag tyckte det var så bra också att man kunde använda den även som ryggsäck! Tack för ett bra tips Tummy!

• Norrlandsförälder

Tummy: Det är nog inte så dumt att ha två väskor ändå som du säger. Man kan ha den andra i reserv. Kan mycket väl tänkas att man sölar ner den ena på ett eller annat sätt. Då kör man med den andra.

Apropå grön camo väska till svart- grå klädsel, vill nån se kombinationen har jag en bild på detta i mitt bildgalleri, med tillhörande mugghållare! Funkar super med camogrön mot svart- grått!

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III