Ja jag såg det,tycker det är toppen att det görs ett program Gick in i v.9 igår och mitt illamående är ojämnt, varför är det så? Vissa dagar kräks jag nästan och vissa är jag "okej" någon annan som har det så? Lider med dig Turitella, fattar inte varför man måste må så jäkla illa, jag blir helt deppig av det juh! Här har man inskrivningsamtal i v8 och v.11 Har varit på inskrivningsamtal och tycker mest att de tar onödig tid, de frågar om alkoholvanor och sjukdommar, inget mer. Första vi var på var värdelöst, de pratade jättemycket om ammning......? Eah okej tänkte vi känns om en bit kvar....:) men det är klart det känns mer verkligt efteråt. Jag kmmer ha samma bm som med sonen och graviditeten mellan hon känner mig och förtstår min oro så jag kommer be om ul på bägge träffarna. Jag ska dit på måndag. Just nu gläds jag nästan inte, mår så jäkla illa! Ang mammakläder så tycker jag att man ska köpa snygga men billiga, de slits snabbt och efter sonens förlossning hade mina höfter vidgat sig så mycket att jag inte fick på mig mina vanliga kläder, hade ingen övervikt men höfterna tog närmare ett år så jag fick ha mina mamma kläder. Ett tips är att köpa mammatröja som är kombinerad ammningströja! Jag fick en vinterjacka av en kompis som hade st 40 på sin vinterjacka den räckte och då var jag höggravid dec jan feb. Mammajackorna är snor dyra :) Men som sagt köp fina men billiga du kommer vara så less på det att du aldrig kommer vilja se plaggen igen:)