Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF
Tre av allt är en god regel. Tre pyamaser, tre bodys, tre byxor ( med fot, strumpor är heeeelt värdelöst på bebisar) Personligen tycker jag att man kan ha lång arm eftersom bebisen ändå inte ska få sol, huden på små kan kännas kall och kofta är bara meckigt. Body omlott tycker jag är bäst så slipper du krångla över lilla huvudet. Sparkdräkter fick jag nog tio st använde de aldrig. Tunn mössa är nog bra. Köp (tycker jag) bara bekväma kläder. Man står där och klämmer på snygga bebis jeans men sen när ens mjuka bebis är ute vill man bara klä den i bomull utan knappar. Oh höll på att glömma, köp alla pyamaser med samma knäppning. Man byter blöja flera gånger per natt och det är ett riktigt I lands problem att mecka med knäppningar i grenen. Det bästa bästa plagget vi köpte var en pyamas klänning med dragsko. Finns på Lindex. Ett annat bra köp var 50 st 3 kronors handukar i frotté från Ikea. Använde de till allt. Ett tag sprutade jag så mycket mjölk om nätterna att jag ahde en i varje bh kupa :) mycket sexigt! härligt att vara på semester. Ska ni göra ul när ni kommer tillbaka?