• Gulia84

Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF

Kramar till dig! Jag vet inget alls om hur mycket man kan lita på de testerna, är inte insatt alls. Gör man fler tester då?

• Gulia84

Igelkott: jag mår bra. Ligger här hemma och slappar! Magen har blivit mindre! Tjo! Nu längtar jag såå till 21/11. Känns som en evighet!

• Gulia84

Igelkott: Ja, då är det UL! Eller blir det VUL när det är så tidigt kanske??

• Gulia84

Ånej! Alla styrkekramar till er Mammas Pärla!
    Jag blir så ledsen. Varför ska det drabba fel människor?
    kramar

• Gulia84

Nä nu är jag både arg och orolig! Hur kan de skriva så här? Jag laddade ner Liberos gravidapp på min iPhone och så här står det:

Ett tidigt graviditetssymtom hos vissa kvinnor är illamående, med eller utan kräkningar. Det här kallas ofta för “morgonillamående” (vilket kan kännas som ett dåligt skämt om du mår illa dagarna i ända).
    Du är inte ensam. Sju av tio kvinnor mår illa i början av graviditeten.
    Det finns åtminstone en ljuspunkt: kvinnor som mår illa och kräks har mindre risk för missfall.

Jag mår inte nåt illa. Ska jag bli ÄNNU mer nojjig nu då?!!??

• Gulia84

Nä det hoppas jag inte. Man Blir ju tokig på sånna uttalanden.
    Men klart jag nojjar ändå då jag inte har ett enda symtom. Men en vecka kvar till VUL så då hoppas jag man kan lugna opp si! :)

Tack för att du lugnar mitt sinne en aningens Najje!! :)

• Gulia84

Jag är i v 7 bara så det kan ju komma symtom när som.
    Och jag har lite ont i min högra äggstock. Så det är man oxå nojjig över.

Men det är ju så, när man väl lyckats så är man ju livrädd att nåt ska hända!
    Nä, hålla på och stressa upp sig hela tiden är jag trött på! Jag ska njuta så länge jag kan.

• Gulia84

Då ska jag lugna mig lite. :)
    Jag förstår inte varför man alltid analyserar sönder allt man känner och inte känner. Önskar jagvore mer som min man!

• Gulia84

Ja du har rätt. :) jag ska nog vara glad att jag slipper :)

Ni som varit på VUL i v9, fick ni med er nån bild hem? Ser man mycket av vad som ligger där inne? :)

• Gulia84

Ååå jag längtar så till måndag! Då blir det nog mer verkligt för just nu tror jag inte på det :)
    Vill oxå ha små bilder att titta på även att man inte ser nåt. Hihi!

Svar på tråden Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF