• Gulia84

Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF

Får man ett ultraljud till i v 13?

• Gulia84

Då kommer jag nog inte bli erbjuden KUB då jag "bara" är 27 år.

Riskgraviditet?! Nej det visste inte jag! Alltid får man lära sig nåt nytt.

• Gulia84

Är det inte risk för missfall vid nupp?

• Gulia84

Jag är så trött så jag blandade ihop Nupp och fvp..... Snark!

• Gulia84

Jag är så sjukt nervös inför VUL på måndag! Mina nerver är utanpå kroppen! Detta är lika jobbigt som att vänta på Testdagen.
    Hut mkt tankar får det snurra i huvudet egentligen?! Alla dessa "tänk om". Tänk om det är en tom hinnsäck bara. Usch, ge mig måndag NU tack. Det är inte ofta man vill hoppa över helgen, men det vill jag nu :)

• Gulia84

Nån mer som har fått torra bröstvårtor? Kanske inte alls har med grav. att göra men jag har aldrig haft det innan. Undra va det kan bero på...

• Gulia84

Najje; ja det är nog nåt med hormonerna. De ställer till en hel del :)

Är det någon mer som tar innohep under graviditeten? Ikväll är en sån kväll då det verkligen tar emot att sticka mig själv och jag vågar inte låta nån annan heller. Dumma spruta. :(

• Gulia84

Åååå jag vill oxå resa!!! Man kan behöva lite sol nu! Hoppas ni får det underbart!

I måndags vA vi på VUL! Ett litet hjärta tickade på och allt såg jättebra ut! Puh! Nu kan man kanske slappna av lite. :) vi blev oxå framflyttade igelkott. En dag så vi har oxå BF 4 juli! Vem hinner först ut tro?!:)

Är det nån mer som är hungrig hela tiden?! Hur kan man va det då?! Kära nån... :)

• Gulia84

Jag vet inte om jag inbillar mig eller om det verkligen är en craving. Men pommes frites med smältost från MAX och saltlakrits, särskilt bildäck! Haha!
    Nån annan som ar cravings?

• Gulia84

Jag ska till frisören om bara ett par timmar och fixa frillan! Färga, är det nåt man bör undvika?! Inte alls tänkt på förens nu, ett par timmar innan......Va tror ni?

Svar på tråden Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF