• Gulia84

Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF

Men va konstigt. Lite av texten försvann.
    Skrev att nu vågar jag nog handla lite till bebisen, känns mer verkligt nu! Vill att det ska va den 7 februari nu! Då är det dax för RUL. Tråkigt att få vänta ända till v20.

//f.d Jupa

• Gulia84

Bouilotta - När va ni på Fuerteventura? Vi va där 16-23 i Corralejo!

• Gulia84

Ååå nu är jag så orolig inför RUL på tisdag. Tänk om lille bebis inte lever. Har inte känt den på ett par dagar.... :(

• Gulia84

Jag är nog lyckligt lottad. Har ingen som gnäller i min närhet. Men folk som slänger ur sig: "Nu vet vi att du inte är oskuld, hur känns det att bli tjock och en chef som taffsar på magen får jag stå ut med istället. Skällde dock på honom och dag att det inte är OK att krama mig bakifrån och anse att min mage och vårt barn är till för alla att ta på. Blä vad äcklad jag blev.

Den 5/3 ska vi på första träffen för att känna efter lite och sr vad det är för folk. Är inte intresserad av en massa 18åringar. Känns inte som man har nåt gemensamt när det skiljer 10 år och man gått igenom allt detta.
    Det är gött att kunna gå in här och få lite stöd och pepp när man behöver det!

• Gulia84

Jag förstår mig inte på människor ibland. Hur kan folk med att va så okänsliga? Kan man inte försöka sätta sig in i situationen liiiite?
    Klart att sånt sitter kvar ett bra tag Julia, man tror ju inte sånt om en vän.

• Gulia84

Det finns så många vagnar men jag tror vi bestämt oss för en Crescent City! Lätt och smidig när man skall tre våningar upp utan hiss! :)
    Vilken härlig mage Najje! :) Det är otroligt hur det kan få plats två!

Idag är jag lite nojjig. Tycker bebisen är lite för lugn. :( Hoppas han mår bra.

• Gulia84

I helgen har vi legat och tittat på bebisen som rör sig. Man ser ser jättetydligt att han rör sig. Vilken känsla!!

• Gulia84

Men va bra julia! Vi ska till Göteborg på lördag, undra om erbjudandet fortfarande gäller då. Eller gällde det i hela Sverige? Vi har ju ändå tänkt en sån säng.

• Gulia84

Är det någon som skall på den här Baby Barn mässan i Göteborg i helgen?
    Nån som vart på det nån gång? Är det nåt för oss som inte har barn ÄN?
    http://www.babybarn.se/

Svar på tråden Vår- /Sommarbebis 2012 efter IVF