Anonym (Tusse) skrev 2011-09-22 21:38:46 följande:
Andrea, vi har verkligen liknande sits. jag ahr ett bra förhållande, vi har jättekul å bra på många plan. Sex är väl som de flesta upp ibland å ner ibland men vihar jättebra kommunikation.
men så är det denna kvinna, Camilla. Mitt hjärta stannar när jag ser henne, känner hennes doft, hör hennes röst.
Det är helt sjukt. Hela minkroppv ill vara med hene. hela sinnet. Skulle hon visa intresse å vilja starta ett live så skulle jag kasta mig ut i det direkt......
Men som sagt....inte det lättaste. vi har pratat om att ha en tjej till å ha rekant men jag vill nite. jag vill ha kvinnan för mig själv. känner mig nästan lite äcklad av att ha med honom. Känns skittaskigt men jag vill verkligen inte,.
Det som hände på Pride kom inte som en överraskning för honom. Jag är i ett ganska instabilt skede just nu. (lång historia) men hela situationen...ursäktar inte men han väntade sig nästan det och jag mådde så jävla bra att jag bara lät allt hända.
KAnske är tecken på nått.....
Känner samma som dig. Vill inte ha trekant med mannen med. Inte för att jag inte tänder på honom utan för att jag vill ha henne för mig själv. Vad var det som hände på Pride?
Anonym (Maw) skrev 2011-09-22 23:02:31 följande:
Ta reda på om tjejen känner samma sak, gör hon de inte så släpp det om du har det bra med din man!
Klokt! Men vad gör jag om hon känner samma sak?? Det bästa vore ju såklart om hon inte gör det eller om hon träffar någon annan, flyttar eller går upp i rök

Men nu är det så plågsamt men ändå härligt. Blickar, leenden och tät sms kontakt.
Anonym (Me too!!) skrev 2011-09-23 20:27:32 följande:
Vänta lite nu.... vad hände på Pride?????
Och du, jag förstår precis!!!!!!!!!! Hela min kropp och min hjärna för att inte säga mitt hjärta är helt och fullt inställt på Henne! Hade man kunnat se de energier jag ger ut så hade ALLA förstått.
Jag pendlar just nu enormt mellan att totalt fokusera på Henne och försöka komma fram till hur jag ska kunna berätta det osv, allt för att kunna få Henne. Å andra sidan vill jag bara att det ska sluta för jag är rädd för att hon inte är intresserad och då kommer det bara att bli konstigt när hon får reda på det för vi jobbar ganska tätt ihop, och jag är rädd att jag dessutom kommer att förlora henne som vän...
Men jag älskar henne!!! Och jag älskar känslan av att vara förälskad och kär. Jag har varit kär i henne i 2,5 år. Helt sjukt, när jag tänker på det.
Varför i h-vete ska det vara så komplicerat???????? Varför hände inte detta medans jag fortfarande var singel???????? Det hade varit lite enklare då, föutom att jag har en "gaderob" att ta mig ur.
Mitt närmsta projekt är nog att ta reda på huruvida hon är bi eller ej och att se till så att hon fattar att jag är det! Får väl glänta på gaderobsdörren lite. Det kan kosta men det kan det vara värt.
Känner igen mig i de där. Varför hände det inte när man var singel? Samtidigt händer ju kärlek hela tiden och man utsätts för frestelser. Frågan är bara när och om man ska haka på alla dessa? Ska man göra slut bara för att man är kär i en annan? Jag vet inte!
Angående det där med att hon kanske är bi. Kan ni inte festa ihop då brukar ju spärrarna släppa lite? Så kan du ta upp det lättare eller försöka leda in samtalet åt det hållet? Eller testa att röra lite vid henne och se hur hon reagerar. Har du märkt om hon är itresserad annars eller?