• Ankena

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Kan man ha ÄL 5 dagar efter mensen slutat :S

• Ankena

Om man får ett streck på ÄL-test fast inte lika starkt som teststrecket, är då ÄL på G?

• Ankena
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-04-08 14:07:54 följande:
    jättesvårt att säga... med en del märken får jag sånna halvstarka streck hela månaden och sen exploderar det bara med ett superstarkt streck rätt vad det är.

"stegringar" på ÄL-tester  finns inte alltid, på andra märken är det väldigt tydliga stegringar så det är omöjligt att säga.

Jag brukar iaf göra så att när det blir starkare streck så testar jag faktiskt 2 ibland 3 ggr / dag för att garanterat inte missa, en del har bara fullt utslag under några timmar. ENligt min gyn ska man dessutom inte testa för tidigt på morgonen, jag brukar testa mellan kl 10 och 22 , aldrig tidigt på morgonen. Men det är ju jag det

Tack

Har följt tråden ett tag och håller tummarna för dig! {#emotions_dlg.flower} 
  • Ankena
    Es Mamma skrev 2012-04-08 14:38:40 följande:
    Jag fick ett starkt streck på dag 12 i cykeln som var näästan lika starkt som kontrollstrecket, så jag var övertygad om att jag skulle få utslag på kvällen eller dagen efter, men det blev bara svagare. Sedan på dag 20 fick jag positivt på testet. Så jag vet inte varför det ökade i styrka ibland under cykeln när äl inte var på intågande.
    Jag blir inte klok på ÄL-tester asså. Att det ska vara så komplicerat Skrikandes 
  • Ankena
    Es Mamma skrev 2012-04-08 15:29:17 följande:
    Ankena - Jag förstår! Jag kände det samma tills jag fick ett fint starkt test :) Första månaden jag testar med såna. Men min ÄL var inte alls när jag trodde så i början var det väldigt frustrerande,

Jag fick ett starkt test förra månaden, men lyckades inte ändå Skrikandes
    Så då kör vi igen denna månad.. heja heja!  
  • Ankena

Är det nån som har provat CB:S digitala ägglossningstest? Är den bra? Funkar?

• Ankena

Slemtorsk: Okej jag såg att dom hade det på medistore.se för 198:- inkl frakt. Annars kostar dom 249:- på Apoteket..

Jag har inte fått fullt utslag på ÄL-stickorna den här månaden.. Tröttsamt..

• Ankena

Slemtorsk, 227:- inkl frakt blev det visst
    Den här månaden har jag testat flera gånger per dag, men får bara ett klent streck som inte alls är lika starkt som det andra
    Så nu skiter jag i det här för den här månaden och hoppas på maj får köpa på mig digitala oxå!

• Ankena

Mini, Va bra att dom verkar bra! Synd att man inte kan köpa till stickor..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester