Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
vet inte om ni kan se nånting men jag ser faktiskt..! även fast det är min dåliga mobilkamera till o med..
vet inte om ni kan se nånting men jag ser faktiskt..! även fast det är min dåliga mobilkamera till o med..
envira.. jag ser verkligen INGET på den bilden.... din kamera måste verkligen suga *S*
Men när jag laddar upp din bild till min dator och skärpar till den lite....så kanske eventuellt jag ser ett svagt svagt streck... men det är MYCKET svagare än mitt svaga streck så du kan inte vara någon höghormonare isf *S*
Men du får väl vänta o se helt enkelt..precis som jag
någon mer än jag som ser streck nr. 2? och isåfall vill jag inte ha några gratulationer.
Jag ser åxå!
sagasmamma.... om jag anstränger blicken riktigt så tycker jag mig se något vääääldigt svagt men jag är inte säker...
varför vill du inte ha grattis?? Inget planerat ??
Sagasmamma; om det är en oplanerad graviditet och inget du önskade så är det väldigt osmakligt av dig att lägga upp detta i en tråd där samtliga längtar efter ett positivt test.