Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
slemtorsk i din bralla: Det syns ju tydligt!
slemtorsk i din bralla: Det syns ju tydligt!
Ja där är bilden i bättre skick :) inte lika långt ifrån. Vad spännande!! Syns gör det def!!!
helt galet.. men jag har ju fått svagt positivt förr och det inte varit nåt.. men då var det en gång.. nu har det skett två gånger på samma cykel....hmmmmmm
galet säger jag bara...galet.. ska in till stan en sväng snart och ska hoppa in på apoteket då o köpa ett testa tidigt igen..eller vad tycker ni???????
Har ett "vanligt" rfsu kvar och ett clearblue digital.. och det digitala vågar jag inte "slösa" för jag tror det är för låg hormonhalt ännu så länge OM det nu är nåt..
Slemtorsk, jag ser omixtrat och mixtrat, Gud så spännande! Köp tester och lägg ut bilder imorgon bitti :)
Sagas Mamma, jag hoppas att det löser sig till det bästa för dig och din familj. Ett plus är alltid omvälvande direkt när man får det. Jag kan förstå att folk reagerar, men jag tycker ändå lite synd om dig då jag tror att din situation just nu inte heller är superkul. Men jag hoppas som sagt att det ordnar sig för dig.
Och till er som kämpar hoppas jag att ni får vara med om omvälvande plus väldigt snart! Er resa är säkerligen inte heller kul, att ständigt sväva mellan hopp och förtvivlan. Jag följer er dagligen och gläds med er som plussar och blir ledsen med er som inte gör det.
Stor kram till er alla!
Tack stinis... men jag är fortfarande osäker på om tiden kan spela roll... men det lär vi ju märka förr eller senare *S*
Jag tror inte tiden spelar så stor roll, inte när det ändå var så tätt inpå. Det hade varit en annan sak om det handlade om timmar :)
Åhh Slemtorsk! Hoppas hoppas!!!
Jag såg direkt på alla testen!
Slemtorsk: det syns tydligt! =) Jag smyger in ett försiktigt grattis! =D