Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Hej allihopa, ville bara uppdatera er om hur det har gått. Mina värden har inte sjunkit, tvärtom sakta ökat. Har övervägt MTX eller operation men någonstans landat i att jag nog vill opereras ändå. Detta av flera anledningar.
Är på sjukhuset nu och har lämnat massa prover, kommer förhoppningsvis att opereras under eftermiddagen. Tack för allt erat stöd. Jag hoppas innerligt att det här är rätt beslut. Jag kommer få en kuratorkontakt efteråt vilket känns skönt. Oavsett så ska det bli skönt att något görs åt detta. Det här har varit den värsta och längsta 1,5 veckan i mitt liv. Har aldrig varit så rädd, stressad, orolig och ledsen som sedan det här upptäcktes. Hela mitt liv har varit på paus. Nu känns det skönt att något konkret händer, och chanserna till att få börja försöka igen blir i och med detta beslut även kortare. Sen kan man ju aldrig veta hur kroppen reagerar på operationen och riskerna med en operation gör mig stundtals livrädd.
Om ni sitter på några solskenshistorier om opererade X, med god återhämtning och en ev graviditet efteråt så får ni mer än gärna dela med er ❤️ Skulle vara fint att få läsa om under timmarna i väntan på operation?