• telgebo

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

EQ85 skrev 2013-07-27 18:49:03 följande:
    Ååh jag som slängde d. Vänta ska se

Släng?? Nej det kan du inte göra, du måste fota och visa ju

Undrar om man drciker sjukt mycket cola på kort tid sedan kissar och testar vad det visar då?

jag är cola beroende.
    Behandla andra som du själv vill bli behandlad
  • telgebo
    Victoria1985 skrev 2013-07-27 19:29:19 följande:
    Tack alla ni som kikat på testet! Som den sanne testoman jag är så återkommer jag säkerligen med fler bilder som behöver analyshjälp
    Märkligt är att jag inte fick min temphöjning förrän i går, alltså ÄL +8. Känns lite oroväckande faktiskt. Någon annan som tempat och blivit gravid som upplevt samma?
    Jag har tempat lyckats bli gravid 2 ggr med den metoden.
  • telgebo
    EQ85 skrev 2013-07-27 19:38:49 följande:
    Tror de kommer stänga ddenna tråden inom.kort. Trist :-/

Ska lääga in.kortet. Dock va testsyrecket brunt ni. Det va mer rosa iinnan.

Vill gärna se också. Helt otroligt att det blir positivt på cola alltså. Undrar vad sjuttom det kan bero på egentiligen.
  • telgebo
    MrsC74 skrev 2013-07-27 19:42:01 följande:
    Nej det ska inte stänga tråden men däremot så fungerar det inte längre när det alltid är samma person i trubbel. Jag ska maila familjeliv så detta ordnar upp sig.

Redan mailat
  • telgebo

Tråden verkar vara öppen nu

• telgebo

Tänker också på tandsköljet SB12 ha ha

• telgebo

Mörkare blod dag 26 aldrig fått mens på dag 26 förr så vad fan händer. Kört säkert fan helvete också Gråter

• telgebo

Tappen känns iaf mjuk och stängd i öppningen. Låg eller mittemellan.

Vet inte vad som händer. Var ju 10 dagar sen jag hade ÄL och jag brukar ju inte ha så kort tid mellan ÄL och mens, inte haft förr iaf. Visst det kan ju vara en nid men det är ju verkligen rött så det bådar ju inte gott så jag tog på mig binda nu.

• telgebo

Jaha så har man slutat blöda vad håller kroppen på med? Nu blir det sex and the city och glass som tröst.sen sova tror jag

• telgebo

Då kan man sluta hoppas då, aldrig förr haft så tidig ÄL som denna gång.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester