• telgebo

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Litar inte heller på stickor ett piss bara cb får alltid spök på stickor både TL och bäst på test har jag provat.

Cysta har jag haft på äggstocken men hade aldrig ont och mens och ÄL som vanligt och vid nästa koll hos gyn var cystan borta och jag hade inte känt av något.

Kallelse till rul får jag alltid dagen efter inskrivning typ före v10 senast skrevs in på fredagen den 18 mars fick kallelsen på måndagen den 21 mars. Tackade nej till foster vatten prov som jag har rätt till pga ålder men gjorde kub den 12 april och sen tidigarelagt ul den 23 maj exakt 1 år efter MA och var då i v18+1 vid ul.

• telgebo

Jag har haft 3 komplikations fylla grav som lett till igångsättning, induktion före Bf 2-4 v före. Senaste grav räknade jag med samma men hade en underbar graviditet inte en krämpa inte ens fog lossning och kände inte ens av värkarna gjorde allt hemma men kände när vattnet gick 10 dagar före BF och åkte in öppen 10 cm tog 33 min så det blev som jag ville vaginalt förlossning utan smärtlindring så det behöver inte bli elände bara för att ni haft det innan.

• telgebo

Ah jag som inte hängde med på ägg mm där. Sorry ja då borde ÄL skett dag 17.

Gudinnan nej inte ÄL förra veckan i tisdags och onsdag så tidig ÄL har jag aldrig. Är på dag 14 idag.
    Fick mens 30 juli världens skummaste mens men men. Tycker jag borde ha prickat in med sex natten till söndagen om ÄL sker idag för spetmier lever väl i 72 dagar i detta fall natten till onsdag i mig så skedde nu ÄL lördag eller igår eller idag eller imorrn så.
    Har så sjukt svårt att bli gravid nu, förr blev msn ju gravid på en gång nu senast höll man ju från juni 2009 till feb 2011 och då hann jag få ett MA mitt i allt också efter 9 månaders kamp och så ytterligfare 9 mån kamp och dessutom på egen hand.

• telgebo

Tjejer när ni har ÄL har ni postivt ÄL test då samma dygn det sker? Tänkte att det visar väl bara pos före ÄL när den är på gång typ 1-2 dagar före och inte den dan det sker.

Idag ökade tempen från 36.2 igår till 36.5 alltså 0,3 grader då tyder ju det på att ÄL måste ha skett igår eller hur? Är på dag 15 idag.

• telgebo

Ingen som vet det jag frågade om ÄL test som jag frågade om?

Mina älsklingar grattis!!!

• telgebo

Frågar igen visar ÄL test bara positivt innan ÄL och inte på äldagen? Är ganska säker på att ÄL var igår för dom känningar jag hade då samt låg temp och 0.3 grader högre idag men testet var helt negativt. Brukar få ett svagt streck åtminstone men inte igår men fick rosa streck fredag och söndag tog inget i lördags då kanske det hade blivit positivt och då sket ju ÄL 48 timmar senare och då blir ju ÄL på måndagen och det stämmer ju tempen och mina symtomen. Men som sagt har man även positivt ÄL test Sanna dag ÄL sker? Tog testet kl 18.15

• telgebo

Grejen är den att jag inte fått solklart positivt ÄL test fast å andra sidan har jag blitt gravid utan ÄL test också och haft positivt ÄL test utan att ha nån ÄL.

I fredags hann jag inte läsa av testet i tid men när jag kollade på det så var det inte plus. Lördags tog jag inget. Söndags var det negativt och igår då syntes inget test streck alls och så brukar jag aldrig få brukar kunna se ett svagt streck iaf men icke. Jag hade dock ont i ena ljumsken och det har jag bara känt av när jag har ÄL samt hugg i livmodern natten mot måndagen samt att tempen var låg igår och ökade 0,3 grader idag så jag tycker ju att äl borde vart igår för annars borde ju inte tempen gått ner och upp sådär mkt. Även min app säger att ÄL skulle vart igår men lutealfasen på 16 dar som appen säger är helt fel har aldrig så långt till bin så det fattar jag inte.

• telgebo

Stckare dom mår så dåligt vid PMS. Jag tycker du borde kontakta gyn. Det finns hjälp att få jag blev själv erbjuden antidepo men tig det inte och efter jag fick mitt fjärde barn försvann det.

Plopp tror det också fast borde inte tester vart starkt på fredagen då? Tog det rent sent. Jag är säker på att ÄL nog var i måndags. Tempen steg dagen efter med 0,3. När borde jag kunna testa. Herre jösses hade sex natten mot söndagen så då prickade vi precis min ÄL då eller borde jag haft sex i måndags istället?

• telgebo

Från och med
    Det där låter som en klockren ÄL flytning så. Bara sexa på om du önskar bebis.

Var länge sen jag hade såna ÄL flytningar.

Hade en vit trådig sån i fredags och så genomskinligt jätte blött till måndagskvällen.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester