• telgebo

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jo fast inte då kul att se samma jävla fusk streck och få upp förväntningarna.

Har iaf insett att ju fler symtom jag har desto mer sken gravid är jag för dom ggr jag vart gravid sp har jag inte så mkt symtom knappt nåt och trott då att det är kört eftersom jag inte känner något och då plus. Har märkt det alla ggr på ändrade flytningar att jag nog är gravid stämt nästan stämt varje gång.

• telgebo

Okej men jag frågade bara som plopps ni behöver ju inte bli förbannade bara undrade som sagt och ja ja alla gör som dom vill men ni väntar väl ändå på att få testa med cb väl? Och ju tidigare jag testar plus fler oroliga dagar till v13. Jag vet att jag ändå bara får spök på stickor så lika bra att vänta.

Sandra det var ett symtom det men många har sjuhundra symtom men de flesta har inte så många. Jag har bara gått med mol värk i livmodern sedan igår och ömma bröst som lika gärna kan bero på vad som helst trots att jag inte haft molvärk i livmodern på flera månader efter ÄL.

• telgebo

Tycker en sak är skum. Frågar någon annan varför ni testar som tex plopps gjorde blir det inga arg ord men håller jag med henne får jag skit kastat mot mig. Varför? Hölll bara med henne men varför kastar ni bara skit på mig och inte henne också som tog upp det först?

Och allvarligt tjejer uppskattar ni inte ett ärligt svar när vi ser era test? Ska vi säga att vi ser något vi inte ser? Säga att ser streck fast man vet av egen erfarenhet att fördömda streck inte är lika med positivt test. Är det inte bättre art vara ärlig och säga det än att säga att åh jag ser streck på ditt sönder trix teT eller där man ökat kontrast eller minskat ich haft sig. Ett positivt test ser man klart och tydligt uran det, det håller ni väl ändå med om.

• telgebo

Lovisa jo jag vet har tempat såpass att jag har koll har tom gjort examensorivet på ff så jag har koll o h vet att tempen dippar dagarna innan eller dagen innan eller samma dag mens kommer ich att tempen ligger högt över cv när man är gravid. Tom trefasisk kurva kan man ha men dock inte säkert att man är gravid då men det är lovande, har haft det själv utan att vara gravid. Temp på 37 vid bim då har jag vart gravid så för mig har det stämt. Min sjunker alltid annars till 36 komma nånting i två dagar i rad och sen dan före det mens.

• telgebo

Syftade inte just på dig så varför ta åt dig om du inte anser att det angår dig? Men skriva att du är as arg då ska du väl ca det på plopps också då för jag höll bara med henne men det är tydligen spödteaff här inne om man inte grattar alla till bebis när msn ser nada på tester och så fort man frågar det minsta lilla.

• telgebo

Serajay men snälla vad har jag med att du fick negativt att göra? Suck vad löjliga ni är alltså.

En sak är säker vad jag gör när jag plussar... Vad talar jag inte om.

Zäll grattis till plus syns klart och tydligt utan att få anstränga synen.

• telgebo

Tror garanterat fler läser Jaqline så släng lite skit på plopp som frågade och jag som håll med.

• telgebo

Jag tog det som kritik då ni är arga och kändes som mitt fel att testet var negativt.

• telgebo

Plopp och jag har både vid graviditet då jag fått MA och den senaste haft temp på över 37 vid bim som dom flesta på FF tråden har. När jag fick MA såg man hur tempen dippade mot cover line och det är den jag snackar om temp där nere eller under den är inte bra.

• telgebo

Plopp hur mkt sjönk den då? Vad var genomsnittet på din temp?

Nån kurva att visa?

• telgebo

Men hallå vid ÄL SJUNKER tempen har ni inte koll på det så har ni ju missat det väsentliga av allt

• telgebo

Sedan så ska ju sova minst 5 timmar i sträck ta tempen samma tid varje morgon även lediga dagar innan man kliver upp. Funkar inte att ta tempen lite hör då och då på em kväll osv. www.fertilityfriend.com

• telgebo

Ät test nu totalt blankt inte ens test streck men nån har kläckt ett rått ägg mellan benen på mig kan dra ut det 20 cm mellan fingrarna fattar inget för ÄL ska ha skett och ÄL testet negativt.

• telgebo

Nej inte fått ett enda pos ÄL test denna vända tempen vägleder mig den har alltid haft rätt och testet fel ofta visat pos tex när inget ägg släppt det syns då på temp samt prog prov.

Fattat bara inte varför jag får äggvita nu för 4 dagar efter äl.

• telgebo

Brukar få test streck men inte ens det. Undrar om det är för gamla beställda i nov 12 men bäst före april 14 står det men skumt att inte få ens test streck när jag alktid brukar få det även när det är negativt oavsett dag i cykeln. Detta är kassetter

• telgebo

Ok säger det igen för mig min kropp funkar temp metoden klockrent jag har läst ff väldigt mkt så jag vet att den är mer tillförlitlig för mig än ÄL tester. Har tom fått glad gubbe på digitalt ÄL test men ändå inte haft ÄL då jag fick lämna prog prov under med fert utredning där dom kollar ÄL och gjorde vul och läkaren kunde mäta follikel och säga ca när ÄL borde ske men men ändå inte haft ÄL. Min gyn tyckte det var bra att jag tempade han blev ympad att jag kunde så mkt tom. Så det är inget dåligt sätt som vissa här påstår men det gäller att man läser på samt gör på helt rätt sätt för att det ska funka.

• telgebo

Vad länge alla sover? Bara jag som har ett morgonpiggt barn tydligen.

• telgebo

Har nu sökt igenom ff men hittar inte varför man har ÄL flytning efter ÄL. Vad fan, tog ÄL test igår då jag fick världens slem bro jag lovar det var massor men nä test tester jet var knappt synbart så ingen ÄL men varför då ÄL slajm i massor sent på kvällen 3 dagar efter ÄL?????

• telgebo

Serajey höll på i 19 mån fråga mig inte dessutom 9 mån sen MA och så på ruta 1 igen och 9 mån till . Var dessutom ensam så hade ingen man att hoppa på när som utom hade donator.

Man orkar för man vill så himla mkt.

• telgebo

Lovely jag fick plus på digitalt ÄL test med ett barn då jag var gravid fast då visste jag redan om att jag var gravid.

Senast så fick jag neg på ÄL sticka när jag var gravid.

Man kan få plus på äl test vid ÄL och mens så inget säkert alltså.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester