• Meja JP

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

rundring, klart du kan testa med nått av apotekets

• Meja JP

rundaringar,ja den är inte jätte regelbunden sedan jag slutade med pillerna,så än lever ju hoppet
    Man blir lite nervig när det är dom testen bara.

• Meja JP

otrix

trix

juliia,nja ja jag ser ngt men är det ngn färg?

seriöst,va däligt det syns på bild.jag har inga svårigheter alls att se strecket här hemma........
  • Meja JP

Emmajonsson,för att deä är väldigt dyra sedan så blir det ofta fel på CB,jag har fått många falska plus med dem.TL har varit säkrast tills nu enl mig.
    Sedan tycker iaf jag det är kul att testa tidigt,spännande

• Meja JP

alexander,på gott och ont,gott ändå om den kommer nu så du kan börja på nytt.så du slipper vänta mer.

rundaringar,äh testa

• Meja JP

rundaringar,3-4 tror jag.eller så länge man kan

alexander,ja eller hur!

hoppas2012,ser du ngt mer än en skugga på mitt?

jag ser ett svagt rosa streck på mitt,men det är svårt att få på bild

• Meja JP

Hej! har inte varit inne på ett par dagar så jag orkar inte läsa tillbaka allt
    Tänkte bjuda på mina fina test från TL 120517 Vad jag vet hade jag ÄL under midsommar,tror jag.
    Tråkigt att det blir såhär då TL alltid varit bra.hoppas de löser det....vore trist annars :-/
  • Meja JP

Grattis Znövit

Måste bara undra,får det verkligen se ut såhär när det inte är plus? vad tycker ni,lämna gäärna en åsikt!
    Överst är igår morse och mittersta är imorse och det sista från ikväll.
  • Meja JP

Binegar.dwn 20/5 eller 14/6känns som väldigt sent eller väldigt tidiigt.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester