• Meja JP

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

morrn trixxy

• Meja JP
    Cessan skrev 2012-08-09 09:27:26 följande:
    Ser på ditt, hoppas att det inte är ett spök! tycker det är så konstigt att spökstreck ska kunna bli så starka, men i den här tråden har man ju sett mycket, jag håller tummarna! :)

tack för du kikade nån mer som vill kolla?
  • Meja JP

Oj vad ni har skrivit då jag varit borta

fiiia,GRATTIS

• Meja JP

Nedersta och översta är en testet torkat.de med två test är det övre imorse och det nedre i em.Ser ni ngt?

• Meja JP
    DaniMi skrev 2012-08-09 17:01:37 följande:
    visade ett  svagt positivt preg igår.... Idag kom mina clearblue och jag kunde såklart inte låta bli :/

vad tror ni
    trixa?

har du ingen bild tagen i ett annat ljus.denna ser helgrå ut Men om du får mer ljus på kan man säkert se det blåa bättre. för såhär kan jag se ett streck,dock inte vad färgen är
  • Meja JP

mysmamman,det Måste inte vara något tråkigt.ibland kan det bli så på BIM,du mensen skulle kommit.HOPPAS!

telgebo skrev 2012-08-09 20:03:52 följande:

Ser tyvärr inget på dessa.
    Nä här på datorn ser jag bara om jag vinklar skärmen....dock går det inte att missa här hemma :-/
  • Meja JP
    Villvaliten skrev 2012-08-09 20:07:28 följande:
    Ledsen vännen! Hur gärna jag än vill så ser jag inget.   :(

Skit att ni inte kan se det jag ser här hemma   Tack ändå!
  • Meja JP
    telgebo skrev 2012-08-09 20:12:43 följande:

Försöker verkligen se men jag gör det tyvärr inte trots ren skärm idag, wiiieee inte en dag försent
    Hehe

• Meja JP

Tänker göra ett försök till,hoppas ni tycker det är Ok att kika lite till.jag gjorde ett redigerat med mobilen,inte så bra då det inte är något vidare program men ändå.Även om ni inte kan se färgen visst kan ni se dem nu?
  • Meja JP

misstänker hon menar dig Meja2011,då jag inte vet att jag ska ringa nån stans

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester