• Meja JP

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

skumbanan,jag vet inte riktigt men hade äl ont 22&23/6.jag har rätt skum cykel,väldigt kort mellan mensens sista dag och Äl.

• Meja JP
    skumbanan skrev 2012-06-29 17:55:07 följande:
    Meja: Ah! Jag såg ingen stegring på dina test.. Men det är nog för tidigt att testa?

troligtvis.....
  • Meja JP

Binegar,kram till dig {#emotions_dlg.flower} prova sök privat och se  vad de säger.

• Meja JP

marengen90,jag ser tyvärr inget men det kan ju komma ett.å iom de andra ser kan det lika gärna vara min dataskärm som är knäpp

• Meja JP

vet inte varför jag ens tagit test,emn mensen är väldigt oregelbunden.köpte CB bara för att inte köpa TL trodde jag köpte digitale men icke,hade köpt vanliga.
    Nån som ser ngt?
    stickan är från Billigatester,och på det enda CB så har jag bara tagit bort baksidan,om man kanske ser bättre då?
    Tycker dock att det är väldigt svårt att se på CB :-/

• Meja JP
    Jijii skrev 2012-07-13 21:42:52 följande:
    ja jag har inte riktigt tagit in det än, vill ha ett starkare plus men det verkar onekligen som att jag är gravid
    Grattis

Ingen som såg ngt på mina alls denna gången heller??? har dock inte rixat,den som orkar får gärna göra det

Detta börjar bli tröttsamt men inget plus,bara massa spök....
  • Meja JP

Har tagit nåra nya test hoppas nån har lust å kika på dom.det rosa är billigatesters stav och det andra ett vanligt CB.
    det otrixade CB är samma jag redan visat,men här är det trixat och torkat.även ett billigatester från imorse.
    Ser ni ngt? 

• Meja JP
    Zira skrev 2012-07-15 14:23:28 följande:

någon annan än jag som anar något ytterst ytterst svagt?
    (syns tydligare i verkligheten)
    ser inget tyvärr
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester