• fancyface3

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Kan jag ta ta ett RFSU Test nu trots att jag bara hållt mig 2 Tim och druckit 1 glas vatten nyss ?

• fancyface3

Vanligt dom läser ju på 50 . Och än sålänge har jag bara fått svagt plus på de son känner av vid 10.

• fancyface3

Viochdu: nä håller med dig , dum som jag var gjorde jag det och fick neg:( men än är inte hoppet över blir känsligare tester på torsdag . Det sjuka är att med varje grav med döttrarna har jag köpt RFSU fått blankt Känt mig super gravid väntat och testat annat test 2 dagar efter och fått positivt . Så jag hoppas det blir samma sak denna gången , för kan inte ens köra bil längre av illamåendet jag får då

• fancyface3

BeMa: exakt så mår jag också och extremt svullen runt magen och neråt. Trött illamående och hungrig på samma gång . Brösten oj oj dom lever sitt egna liv just nu.

• fancyface3

BeMe: testade förra veckan med känsligt test fick svagt positivt . Testade nu idag med RFSU icke känsligt fick neg . Har bim idag imorgon lr torsdag . Beror på när ägget släppte men tror torsdag .

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester