• fancyface3

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Detta var vårat 4e försök på raken . Men jag ska inte klaga. Det är ju knappt ngt .

• fancyface3

Viochdu: har haft riktigt ont nu 3dagen och det kom bara ut en stor klump igår som var lika stor som en 5 kr. Och det kommer bara små klumpar inget rent rinnande blod som min mens brukar vara annars.

• fancyface3

När slutar man må illa efter mf? Orkar inget mår som en påse skit och det känns ju mindre kul när det inte leder till ngt underbart :(

• fancyface3

Jag ger upp att försöka nu. Humöret är botten. Bim -1 och tok neg på känsliga tester som mäter från 10. Det är helt enkelt inte någon mening att försöka få en 4a. Fan fan fan.... Ursäkta ett surt och bitskt inlägg .

• fancyface3

Kattaaa: 6 månader så inte alls länge jämfört med andra men tar så jäkla hårt endå när alla andra ggr gått på en gång .

• fancyface3

Kattaaa: ja det är helt otroligt varför det ska vara sån skillnad. Köra utan äl tester och stress denna månaden men ändå tycktes det inte vela ta sig. Så kanske är det stop för mig Max 3 tydligen :(

• fancyface3

Bim+1. Ingen mens ingen mensvärk. Brösten blev ömma och växt en kupa över natten( annars alltid från äl till bim sen släpper ömheten ) testerna negativa humöret som en bergochdalbana, små kramp/stickningar i livmodern och trött konstant .

• fancyface3

Lite hjälp tjejer . bim+4 ingen mens neg test massa spänningar i tjejmagen ingen mensvärk hunörsvängningar från helvetet . Varför visar det negativt ??? Blir galen på detta ?!?!?

• fancyface3

Tog ingen bild för det var tok negativt test. Testa att redigera själv men ingen litet svagt dök upp . Det är inte klokt att vara ovetande såhär. Nästa testdag blir på tisdag då dom säger hc ökar varannan var tredje dag.

• fancyface3

en fråga tjejer. Ägglossning 12 dagar efter första mensdagen. då livmodertappen var öppen. men enligt min app skulle jag ha äl 4 april men då var livmodertappen helt stängd o är det än.  ska inte ha mens fören 18 april är det inte lite långt efter äl? jag tycks ha äl snabbt efter mens. men har en cykel som är mellan 28.30 dagar max.  kan de vara så att jag räknat fel i 8 månader på när äl är o inte lyckats pricka in den pga den är tidigare än vad jag trott???

• fancyface3

min ägglossning var den 28 mars och inte 4 april som appen visar, så då borde väl inte min bim bli 18e ??

• fancyface3
    babylängtan20 skrev 2013-04-07 16:51:14 följande:
    nej då måste bim vara runt 11-13 :) så jag tycker du ska köra som du gör och strunta i appen om den nu inte stämmer övverrens med din riktiga cykel för då kan de lätt ha varit så att ni missat ÄL isf
    härdan efter ska jag nog följa livmodertappen ist för appen som isf kostat 8 månders försök. så nu hoppas jag att de tog sig denna gången då vi körde på varje till varanna från 26 till 3e
  • fancyface3
    Inelg skrev 2013-04-07 18:16:58 följande:
    Fancyface: Jag menar att lita på din kropp.. Har du en regelbunden cykel annars? 28 dagar?
    ja det har jag. av ren slump läste jag på under förra gångens mens om livmodertappen o undersöka för att förstå vad som händer med den o började med dig efter mensen o märkte att den var öppen 1-2 dagar innan äl o en vecka sammanlagt men när äl visade på appen så var den så stängd den kunde bli o då hade den varit det i ca 2 dagar. så får helt enkelt se när mensen dyker upp men vet inte riktigt om jag ska räkna bim från min äl 28e eller enligt äl på appen. antar att de märks. iof bättre o vänta med test kanske till 18-19 april för o garanterat få rätt resultat på testet men ack behöva isf vänta en extra vecka känns pina.
  • fancyface3

hittade denna text på en hemsida som tycks stämma på min cykel. så härdan efter så åker den där appen bort o jag använder en som man kan markera äl i själv om det finns annars blir den vanliga kalender metoden.,

Normalt sker ägglossningen mitt i menstruationscykeln, men då menstruationscykelns längd kan skilja väldigt mycket åt mellan olika kvinnor kan även tiden för ägglossningen skilja väldigt mycket. För en kvinna som har en menstruationscykel på 30 dagar kommer ägglossningen att ske kring dag 11 efter den första menstruationsdagen. Känner du dig osäker kan ett test som DonnaTest enkelt hjälpa dig att avgöra när ägglossningen är på gång. 

• fancyface3
    Starseed skrev 2013-04-15 13:55:28 följande:
    Ok, halva inlägget försvann men ni ser ju albumet och bilderna där. De första två är våta, det tredje torkat. Strecket syns mkt tydligare IRL och mer via mobilen faktisk.

Starseed skrev 2013-04-15 13:55:28 följande:
    Ok, halva inlägget försvann men ni ser ju albumet och bilderna där. De första två är våta, det tredje torkat. Strecket syns mkt tydligare IRL och mer via mobilen faktisk.

Det ser po s itivt men svagt ut i mina ögon men om de gått 5 dagar sen sist så ta ett test de borde visa starkt
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester