-
Tack! Men jag hoppar inte högt ännu... Får väl testa igen om se om det verkligen blir ett tydligt streck...Gummsan skrev 2011-10-08 08:09:53 följande:Grattis!
-
på dem omgjorda bilderna er man ju klart och tydligt... lillemma
-
mmm... fast jag är lite skeptis till babytimesde blir ju alltid som på min andra bild när tiden gått ut... har fått lite för mycket sånt för att våga lita på det här... kan ju vara bara att man ser vart sträcket skulle blivit och inte ett riktigt +
-
fast som sagt, nu kom det ju innom tidsramen i alla fall
-
jo jag har också fått såna på en del tester när det torkat.. men ser ut som rosa och det har då aldrig mina vart
-
lillsnurrans test ser definitift positivt ut! GRATTIS!
-
Grattis lillsnurran =)
-
Tack, hoppas att pyret vill stanna kvar nu.. Skakar än :) berätta precis för sambon. Var lite orolig bara för härom dagen så sa han att det inte gjorde något om jag inte blev gravid än . Men han blev glad ändå! Han tycker bara att det är jobbigt nu med dottern för att han inte får/kan sova så mycket som han vill. Men hon är ju över 1 1/2 år när liten kommer så det ska nog gå bra :)
-
Jag ser streck på både radioactive och lilaemmas test! Vågar på mig att skriva grattis till även er :)
-
ja småbarnstiden är tuff om man har abrn som inte sover hela nätter.. mina små är 3 och 2 år och min 2åring vaknar varje natt flera gånger,,, har inte sovit en natt sen dem små föddes.. men det är det värt.. jag försöker för fullt få till en FEMMA sen är det stopp hehe hur gammal är ert barn nu?