• Bellannn

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hur har Apotekets tester varit för er? Vanligt med spökstreck på dom? Tog ett igår kväll o fick ett svagt streck, då på bim +4, borde de inte synas tydligare då?

• Bellannn
    Jenema skrev 2013-08-08 12:24:29 följande:
    Jag tycker Apotekets test visar svagt väldigt länge. På BIM fick jag ett otvivelaktigt starkt plus på CB och redan på BIM -3 hade jag svagt med fullt synligt plus på RFSU testa tidigt. Apotekets test däremot fick jag inte ett starkt plus på förren flera dagar efter BIM. Mitt tips är att prova nåt annat gravtest istället. Har du dock ett synligt på Apotekets så är du säkert gravid!
    Tog ett till från Apoteket idag som visa svagt plus en sticka från minipristester som också är svag men fick ett inte gravid på digitala så varken ut eller in:(
  • Bellannn
    Emmaa86 skrev 2013-08-08 12:20:31 följande:
    Mina tester är med ganska svaga sen starkare på eftermiddagarna. Pratade med bm igår och hon sa att det berodde på att jag va låghormonare, Tydligen så är det barnet som beställer om du ska va hög eller låg hormonare sa hon.
    Har du nån bild på hur dina svaga ser ut? Vilket bim är du på?:)
  • Bellannn
    Emmaa86 skrev 2013-08-09 08:02:34 följande:

Bellannn - här är mina tester kring bim. Som du ser svaga, fick iaf gravid 2-3 på digitalt och det stämmer då jag är 4+2 idag:) 5128308.jpg

Mina tester ser ut som dina översta i styrkan ungefär men fått inte gravid på digitala så känner mig lite förvirrad haha :) tack för att du visade!!:)
  • Bellannn

Är det bara jag som ser strecket? Det kom upp inom utsatt tid, bilden är lite trixad fick dock negativt på digitalt efter det här. Vad tror ni?

• Bellannn
    Hotshotbabe skrev 2013-08-09 18:11:44 följande:
    Ser två streck men svagt! :) vilken dag är du på o vad är det för test? smile1.gif
    Testet togs på bim +4 är idag på +6 så ska ta ett till imorgon tänkte jag tänkte ta ett idag men är kissnödig hela tiden känns de som så kan inte hålla mig i typ 3 timmar haha :D durå?:)
  • Bellannn
    Hotshotbabe skrev 2013-08-09 18:23:20 följande:
    Är det bäst på test graviditetstest? :) hoppas det ökar i styrka för dig smile1.gif jag är på bim - 4 :-P haha tidigt ute men mitt syntes ganska bra tyckte jag om det nu skulle va spökstreck så är det konstigt :-P men vem vet tar ett nytt i morgon
    Näe det är Apotekets test, men dom ser likadana ut Jaa verkar ju va stor skillnad på hur starkt det syns för alla, läste om en som plussa på bim + 11 åh tack :D hoppas de bör starkare för dig med, men de tror jag ser för starkt ut för att va spökis :) men man blir ju så nojjig!
  • Bellannn

Någon som varit med om de här? De som såg ut som ett streck rörde sig sedan sakta upp mot kontrollstecket :S

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester