• Bellannn

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tokfrans skrev 2013-08-09 21:19:50 följande:
    ta ett till? annars ser de ut som ett plus :))
    Nu ser det ut såhär efter att det som först såg ut som ett plus vandrade upp till kontrollstecket. Tycker mig se något svagt i verkligheten. Kan nån trixa?:)
  • Bellannn
    MissKaos skrev 2013-08-09 21:35:25 följande:

Ja det är då neg. Färgen vandrar över stickan så du ser det.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
    Känns konstigt färgen ska vandra två gånger på Stickan :o den hade redan gjort de en gång så började de om, aldrig vart med om :)
  • Bellannn
    Nattönskan skrev 2013-08-09 22:03:22 följande:
    Jag har fått så en gång och var inte gravid vid det tillfället. Men som sagt prova igen imorgon, det kan ju vara på gång
    jaa ska köpa fler test imorgon :) fick svagt på ett  test i förrgår så än finns lite hopp :)
  • Bellannn

Tror min kropp fått en knäpp. Senaste dagarna har jag varit väldigt trött, sovit ut men ändå kunnat ta mig napp under dagen. Mina bröstvårtor ömmar som bara den, vaknade inatt av att dom gjorde så ont när jag låg på mage. När det gäller att gå på toa ( göra nr 2) så är set väldigt trögt, något jag inte brukar ha problem med. Till saken hör att min mens varit väldigt oregelbunden sedan jag tog ut staven. Tog ett test igår tyckte mig se nått svagt men inte sambon. Är de kört? Har vart lite skengravid nån gång innan men inte såhär tydligt. Har någon annan varit med om liknande?:)

• Bellannn
    EQ85 skrev 2013-10-16 11:52:12 följande:

Positivt. Ser utan trix. Men köp annan sort. Cb visar bättre än rfsu tidigt.

Tror du? Är de rätt färg då?:o tänkte så det inte är ett spökstreck:) spelar det någon roll ville
  • Bellannn

Fick svagt men ändå tydligt positivt igår med RFSU tidiga test tog det här idag. Jag ser inget iaf, nån annan som gör? Eller kan trixa? Blir så less :(

• Bellannn
    Jacqueline skrev 2013-12-16 21:11:18 följande:
    Jag trroooor att jag ser nåt
    Jaa direkt när jag tagit testet såg de ut som nått svaaaagt men sen blev jag osäker och kändes som jag bara inbilla mig haha :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester