• Bellannn

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vad tror ni om stegringen? Från vänster är de taget, fredag, torsdag, söndag. Med dom två senaste har jag fått gravid 2-3 på clearblue. Blir så orolig för missfall :(
  • Bellannn

Hej!

Tog ett test idag och tyckte mig ana något väldigt svagt, men de jag tänkte fråga är om man har ljus bakom ett test från testlagret syns då testlinjen oavsett resultat? ????

• Bellannn

Någon som har koll på testlagret? Tog nyss ett till test för att se de inte blivit svagare och dår färgen både på teststrecket och kontroll starkare ute i kanterna och som lite ljusare mitt på. Är det testet de beror på eller borde jag oroa mig?

• Bellannn
    Nady skrev 2021-09-28 14:21:22 följande:

Jag ser svagt ????

där är gårdagen jag tog på eftermiddagen. Så den jag la upp förut syns de ju mer på
  • Bellannn
    Nady skrev 2021-09-28 13:50:13 följande:

Hej! Gjorde ett positivt ÄL test 18/9 så är väl på ÄL+8 eller 9 nu. Gjorde detta test imorse. Vad tror ni? Anar svagt rosa ????

Jag anar något svagt!
  • Bellannn
    Isolines skrev 2021-09-28 14:40:35 följande:

Äsch, blev uruselt när man laddade upp bilderna här. Syns ju knappt. Syns mer irl.

Jo men något svagt syns det
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester