• gladloppa

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Testade igår morse, BIM -2 (kunde inte låta bli, andra försöket nu så man är ju otålig ?) vad säger ni? Spökstreck? Tycker man ser nåt svagt men osäker?

• nomina

[quote=81510590][quote-nick]gladloppa skrev 2021-11-26 14:33:15 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag ser ett tydligt streck! Hoppas det är positivt, isåfall GRATTIS! :))

• 4BarnÅenCocaCola
    gladloppa skrev 2021-11-26 14:32:39 följande:

Testade igår morse, BIM -2 (kunde inte låta bli, andra försöket nu så man är ju otålig ?) vad säger ni? Spökstreck? Tycker man ser nåt svagt men osäker?

Det är tydligt och det är rosa så GRATTIS!
  • Pretty in pink

Clearblue advanced fertility monitor. Ser test alltid ut så? Oavsett om de är negativa eller positiva kanske. ÄL+9
  • gladloppa

Vill bara återkoppla, kanske ger det lite hopp till någon som också fått svaga streck : tog ett nytt test idag från apoteket som visade två tydliga streck ????????

• madde90
    gladloppa skrev 2021-11-27 08:05:07 följande:

Vill bara återkoppla, kanske ger det lite hopp till någon som också fått svaga streck : tog ett nytt test idag från apoteket som visade två tydliga streck ????????

Så där såg mitt ut igår va då på äl +10 och idag fick jag gravid på clearblue digitalt.
  • saran92
    PelloBello skrev 2021-11-26 12:34:49 följande:

Predictor early, för early egentligen. Men min undran är om någon fått spökstreck på dessa?

Så svårt att få med på bild, men syns mer live.

Vad tror ni om detta? Oredigerad.

Jag har aldrig fått spök på predictor early, har det synts något har det varit något också :)
  • norrpigan
    PelloBello skrev 2021-11-26 12:34:49 följande:

Predictor early, för early egentligen. Men min undran är om någon fått spökstreck på dessa?

Så svårt att få med på bild, men syns mer live.

Vad tror ni om detta? Oredigerad.

Jag fick så, och för mig var det positivt :)
  • PelloBello
    norrpigan skrev 2021-11-27 13:00:39 följande:

Jag fick så, och för mig var det positivt :)

saran92 skrev 2021-11-27 08:31:35 följande:

Jag har aldrig fått spök på predictor early, har det synts något har det varit något också :)

Åh! Det där var igår. Äl+7!!! Haha. Tog ett nytt idag äl+8. Otåligt? Javisst!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester